C0bra Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Morami var nettop å kjøpte noen rammer til noen bilder jeg hang opp.. disse kosta 30kr, det jeg la merke til var at foran selve bildet så skal det legges et glass som følgte med.. dette er ca 2mm tykt, det virka som plexi, og er ca 40*50cm svært.. dette var kjøpt på ikea. Det var bare et tips til alle som har lyst på plexi, men syntes det er for dyrt å kjøpe hos glassmester.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 syntes det høres litt tynt ut. er det stivt? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 pliiiiiis la det være stivt! jeg har bruk for en 20x20cm plexi-plate til et lite bord... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 heh... fikk lyst til å prøve meg på noe her.. får prøve å dra pengboka (moren min) ned på ikea snart da.. hehe Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Det var ganske bøyelig, desverre.. men du kan jo bare legge det dobbelt? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 heck.. kan til og med legge det trippelt med 2mm tykkelse.. men fikk en ide her: hvis du bruker transparent film for å lage etches, og et trippelt lag med 2mm plexi.. kan du ikke da legge en film mellom hvert lag og få en slags 3d-effekt? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 tror det vil bli litt vanskelig.. da må du jo lage etches selv for hvert lag.. må man ikke?? uansett, hvis man skal prøve på 3D effekt, så er det nokk best å prøve med enkle logoer, og skrift.. for noen høyt detaljerte bilder vil nokk bare bli tull... :!: Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 heck.. kan til og med legge det trippelt med 2mmm tykkelse.. men fikk en ide her: hvis du bruker transparent film for å lage etches, og et trippelt lag med 2mm plexi.. kan du ikke da legge en film mellom hvert lag og få en slags 3d-effekt? Hørtes kult ut. Men det skal litt konsentrasjon for at det skal gå, hvis det i det hele tatt er mulig Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Vet du om dom var "ruggade" på någon sida? Plast som settes framfør tavlor er nesten alltid lite dimmiga på ene siden før att de ikke ska reflektere lyset. Det passer dårligt på case-mods då det ikke går at se igenom specielt bra när man øker avstandet på det som er bakom. Kolla plastskivorna på Clas Ohlsom så vet ni vad jag menar! Det var ju ett bra pris annars! //LD Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 jeg har nettop kjøp dem, og de var helt blanke... ...men for myke er jeg redd. skal montere dem, men det er mulig jeg skifter dem ut Lenke til kommentar
v0id Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Takk for tipset, hørtes meget fristende ut.. Kan du gi noe mer info om disse rammene? Navn, utseende, serienummer eller lignende? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Har ikke peiling.. men er trehvite, og koster ca 30kr.. skal kjøpe 2til, som jeg skal bruke plexien til i et kabinett jeg skal bygge nå i uka... kan se da.. Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 det var rimlig i forhold til "butikkene" som selger plexi, men har fått det rimligere hos en industriell bedrift, 4stk 2x2m i hele plater for en sixpack med arendals. *grin* ga også 400kr på samme bedrift for 28m3 med alu. takplater til garasjen. dette ville den lokale byggesjappa ha 4800kr for forhør dere på bedrifter rundt om kring ,det er det mest vannvittige som noen bedrifter bruker Lenke til kommentar
v0id Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 c0bra: TAKK!! Jeg har vært ute og kjøpt i dag, kostet meg 39,- kroner! Rammen het ganske enkelt "Ramme 40x50" , men du kunne også få tak i flere i mindre størrelser. Perfekt størrelse for mitt lianLi, trengs bare å klippes til litt, så blir det bra. Greit egentlig, sparte meg 200 spenn iforhold til å kjøpe ferdig vindu fra Microplex.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå