-Siberian- Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg sliter med noe burde være ganske grunnleggende med Google Maps på Android (4.4.2). Jeg ønsker å finne en rute mellom to steder. Jeg kan velge det ene stedet med å plassere en "pin", men den eneste måten å velge neste sted på er å velge enten "my position" (som ikke er aktuelt), eller å skrive inn et konkret sted. Jeg ønsker bare å plassere en pin på samme måte som først. Er ikke det mulig? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Vet ikke om det funker på samme måte som web-baserte løsningen (klikk på et punkt -> veibeskrivelse herifra og deretter klikk på punkt nr 2 -> veibeskrivelse hit) Alternativet er muligens at du lagrer punkt A og deretter trykker på punkt B, og setter ett av punktene som startpos. Endret 16. november 2014 av Youcef Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Gjorde en oppgave på dette i fjor eller noe, mente det jeg endte opp med å bruke var polylines: https://developers.google.com/maps/documentation/javascript/examples/polyline-simple Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Trykk på min posisjon så kommer det opp en meny. Der kan du velge imellom favoritter . Punkt på kartet eller en adresse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå