Solid2 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 https://prisguiden.no/liste/151181 Delene som "mangler" har jeg. Dvs en Samsung 84 pro ssd og ett silverstone ft03 kabinett. Jeg går for mest mulig bang for the buck og kun til gaming/netflix/surfing. Denne skal stå i stua ved TVen. Noen som har tips for å få støynivået så lavt som mulig? Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
medkorki Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) det er bra oppsett. Det skal være stille i idle og med filmer, litt mer støy på spilling. Det er veldig interessant kabinnett jeg må si. Må skrive det ned se på det www.nzxt.com/product/detail/148-GRID-digital-fan-controller.html og hvis vifter er ikke så stille du kan bytte med BlackSeries fra Noiseblocker.. Bra kvalitet og ikke så dyre. Endret 16. november 2014 av medkorki Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Er det cpu eller gpu som støyer? Men nei den er meget bra, stille og rask. Får selv msi gaming 4g 970 i morgen. Edit: Glemte navnet på kortet. Endret 17. november 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ville valgt Asus Strix 970, dersom du bryr deg om støy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå