Fotoskrulla Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kronglete veg til toppen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Alle greiner fører til Rom Vel,ser ideen,men i helhet virkert bildet litt hardt kappet. Skjønner at treet mulig tok av til høyre. Ser for meg at bilde kunne tiltes litt mot venstre for bedre spening. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Alle greiner fører til Rom Vel,ser ideen,men i helhet virkert bildet litt hardt kappet. Skjønner at treet mulig tok av til høyre. Ser for meg at bilde kunne tiltes litt mot venstre for bedre spening. Ja, bildet ble litt hardt kappet for å få vekk noe "rusk" på venstre side. Dette treet heller voldsomt til høyre og jeg synes personlig det ikke gjorde noe negativt for bildet. Alle behøver vel ikke være så "strighte"? Jeg kan jo prøve å lage en versjon som du beskriver, så kan vi se.. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Bilde to er klart bedre, både balansemessig og innholdmessig ( flatefordeling) Innrømmer at jeg egentlig synes motivet var noe tamt i utgangspungtet. Som enda en ide er jo svart /hvitt . I alle fall,V2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg