ruben60 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har planer om å lage rullende informasjonplakater på en TV i lobbyen på jobb. Trenger ikke være helt silkeglatt,- men litt HMS, ukens program og info til ansatte og gjester... Noen som vet om aktuell HW som passer. Finnes det en egnet enkel PC som kan vise fram plakater eller film av plakater i en loop?Ser for meg at det kan presenteres på en TV via HDMI-pluggen. Finnes det nedlastbar programvare som kan lage slike presentasjons-filer fra Powerpoint el? Er dette tilgjengelig med verktøyene fra Google? Kanskje mulig å lage dette med verktøy fra Google og laste det opp via WiFi som finnes i huset? På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hva med å bruke Powerpoint? eller Google slides?. Du kan kople en PC til TVen via HDMI og kjøre slides derfra. Eller du kan eksportere til video og kjøre slideshowet fra en minnepinne. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Vi har samme oppsett for å vise skjermer med salgstatistikk på jobben. Google slides ftw! Lenke til kommentar
ruben60 Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 OK? Jeg må lese meg opp på Google slides Jeg tror ikke minnepinne kan kjøres direkte på TV (Allerede innkjøpt....) Må sjekke dette også Takk for innspill så langt! Lenke til kommentar
filmdiesel.com Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 IKKE BRUK GOOGLE SLIDES!! Skal du ha noe som faktisk fungerer, sjekker du ut www.infoskjermen.no/ Hvor du kan lage egen.. ja .. infoskjerm! jeg har brukt dette selv og er en god løsning, du trenger en tv/prosjektor til å vise skjermen + en annen enhet til å ta imot skjermen og sende det over via HDMI til tv-en du bruker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå