*F* Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Hei. På jobb har jeg outlook 2013 for jobbmail knyttet mot exchange server. Men jeg har et problem med regler. Regler kjører bare dersom jeg velger "Kjør regler", dem kjører ikke automatisk. Har bare helt basic regler som "Fra x, flytt til mappe y" osv. Jeg har prøvd å deaktivere Cached Exchange Mode som jeg ser noen har tipset om, men til ingen nytte. Noen forslag? Endret 16. november 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Rules do not work automatically Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 yepp, er akkurat det der jeg har prøvd Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 yepp, er akkurat det der jeg har prøvd Bare for sikkerhetsskyld: "...and then recreate the rule!" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 ahh, skal prøve igjenn Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Funket ikke Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hmm, ... Googlet litt og ser at det er flere som sliter med dette. Det er flere tråder om dette på Microsoft Community. Du kan jo se om du finner noen tips der. Outlook 2013 Rules not Running Automatically Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Etter litt fikling virker vist regler greit. Unntaket er for SMS-er som jeg filtrerer på "Sendt til "" [MOBILE:]" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå