Salvesen. Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Lurer på om det finnes noen øvre grense på inntekt for å få studie lån? Vet dette gjelder for stipend men finner ikke noe på lån. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Har du sjekket lånekassen.no ? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Har du sjekket lånekassen.no ? Ja jeg fant ingenting om det, kun det at etter X antall tjente kroner kan man ikke få "godskrevet" lånet over til stipend. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Nei, inntekt og formue påvirker kun i hvilken grad du kan omgjøre deler av lånet til stipend. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Har du sjekket lånekassen.no ? Ja jeg fant ingenting om det, kun det at etter X antall tjente kroner kan man ikke få "godskrevet" lånet over til stipend. Da er det ingen begrensning da Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Nei, inntekt og formue påvirker kun i hvilken grad du kan omgjøre deler av lånet til stipend. Flott, takker for svar Har du sjekket lånekassen.no ? Ja jeg fant ingenting om det, kun det at etter X antall tjente kroner kan man ikke få "godskrevet" lånet over til stipend. Da er det ingen begrensning da Ja det var jo min tanke, men greit å få det bekreftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå