cysiam Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har ett lite problem. Etter jeg har har innstallert Nokia Connectivity Adapter Cable DKU-5 og Nokia programvaren. Skulle jeg syncronisere med Outlook(koblet mot en exchange server). Det gikk greit.. jeg tok ut telefonen og skulle skjekke at kalenderen var oppdatert så alt nokmalt ut.. men når jeg lagde en oppdatering og skulle sette den tilbake igjen. Gikk det ikke ann å syncronisere. Da måtte jeg manuelt gå inn og velge telefonen hver gang! Nederst i systemtrey iconet til Nokia pc-sync viser den at den er tilkoblet konstant. Selvom telefonen ikke er koblet til kabelen. Dette er utrolig irriterende. Og jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre! Siden syncroniseringen går bra er det ikke Outlook som problemet. Men evt. drivere, oppsett av programvaren?? Høres neste ut som en Bug!! Er det noen som har opplevd noe lignende? Funnet en løsning? Maskinen jeg kjører dette på er en Dell Latitude Windows 2000 norsk service pack 1 256 mb ram. Maskinen sitter i docking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå