Alison Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 går det ann å redigere dette klarere? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Klarere som i skarpere? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hei Alison. Har du vurdert muligheten til å få litt mer "profesjonell" hjelp til portrettbilder? Gjengen i Akam Oslo er ofte samlet på/ved Plata og området rundt - i helgene - og det vil forundre meg om ikke de tar en slik utfordring på strak arm Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Gjengen i Akam Oslo er ofte samlet på/ved Plata og området rundt Alltid lurt på den gjengen som henger rundt på Plata der - Akam-brukere altså... Henning 6 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Da foreslår jeg at Alison følger med på tråden 'Fototreff for Akam Oslo', for ikke å havne i feil selskap på Plata. 4 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 går det ann å redigere dette klarere?_SAM9138.JPG prøvde litt jeg. Men jeg kan ikke bilderedigering egentlig. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 De forslagene du har fått, har gjort bildet tilfredstillende skarpt. Et større problem enn skarpheten syns jeg er bakgrunnen. Hadde du plassert henne litt mer til venstre, eventuelt gått litt lengre til høyre selv, hadde du ungått grillen og det andre rotet i bakgrunnen. Skarphet er bare en liten del av det som skal til for å få et godt bilde. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) går det ann å redigere dette klarere? Tenkte du kanskje ikke ville ha med så mye bakgrunn? Endret 17. november 2014 av flageborg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) PS: Noe sier med at TS må begynne å redigere selv snart og lære noe... Forøvrig, ble noe bedre det ja flageborg! Selvom akkurat valget av sted på bilde ikke var det beste... Endret 17. november 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Synes trådstarter kunne vist litt takknemlighet for hjelpen hun/han har fått. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå