pierce007 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Noen år siden jeg var innom Dreambox og andre mottakere, så litt rusten på feltet. Jeg vurderer nå en Vuo+ Duo for å kunne se på flere rom. Har Altibox i dag, men de har noen dyre løsninger som feks https://www.altibox.no/privat/tv/traadlos-tv. Prøvd Homeplug løsningen, men vært veldig variabelt. Dog sjekket en type, så kan jo være andre fungerer. Derfor nå evt ny løsning. Ved kjøp av abonnement i utlandet (kan få multiroom løsning), kan jeg da feks ha mottakeren i rom 1, og evt streame til en Chromecast i rom 2. evt gjennom pc? Eller må en ha mottakere i hvert rom? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har prøvd å streame fra Vu+ til en nettleser (PC), det fungerer fint. Brukte en plugin som heter OpenWebif. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Har prøvd å streame fra Vu+ til en nettleser (PC), det fungerer fint. Brukte en plugin som heter OpenWebif. Oppleves ikke hakking eller frysing av bilde? Hørt litt ymse om streaming av slikt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har ikke brukt det mye, men det opplevde jeg ikke. Ser heller ingen grunn til at det skal skje, utenom problemer med trådløst nett? Er også en del andre finesser med OpenWebif, som full fjernstyring og enkel knipsing av stillbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå