Safarianna Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hei, eg har hatt litt problem med hofta dei siste 3 vekane. Når eg belasta hofta mi (foreksempel med å jogge, hoppe, springe (sykling går heilt fint))får eg vondt i høgre sida av hofta, og av og til blir det så ille at eg ikkje klarer å gå. Den eine gangen vart det så ille at eg hadde vondt i 3 dager seinare uten å ha vert i aktivitet. Til det må eg også sei at eg har begynt å trene myke meir enn eg gjorde før. Smerten er ein slags trykkende smerte inn i hofta som i dei vondaste fasene trekker seg ned i leggen. Når smerten "forsvinner" føles det litt varmt, og hofta blir på ein måte litt stivere. Er det noken som har ein idé om ka det kan vere? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hva med en tur til legen? Lenke til kommentar
Safarianna Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Jo, men eg er vel kanskje ein av dei typane som dreier det litt før eg går til legen, så eg tenkte å høyre om noken andre kamskje hadde ein idé om ka det kunne vere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå