Skogslik Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Er det noen brukbare gratis mmorpg spill som er og anbefale? Gjør ingenting om det ligner på wow, bare at det ikke koster noe i måneden. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 star wars the old republic er gratis Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 helt f2p eller spill man kjøper også uten månedsbetaling? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Tenkte litt på Rift, mulig jeg tester det! helt f2p eller spill man kjøper også uten månedsbetaling? Helst f2p Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 The Secret Wold og Age of Conan...men det ligner kanskje ikke så mye på wow. Lenke til kommentar
P373 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 her er en liste http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/show/released/sCol/finalRank/sOrder/desc jeg er en gammel WoW gamer men gått over til LoL (league of legends) som du finner på listen Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Guild Wars 2 er absolutt å anbefale, men det koster noe å kjøpe det første gang. Det er dog ikke noe abonnentsavgift eller noe sånt. Ellers har vi jo Neverwinter. Første gang jeg noensinne har nådd maks level i et rollespill, og kom dit med hele tre karakterer. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Tera er min favoritt av F2PJeg oppgraderte til digital deluxe bare for å få "Aslan" som mount fra lvl 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Takker for mye svar! Er vell bare og sjekke ut endel å se hva jeg liker. Hva med ''Allods'' ? Ser ut som detr ligner ganske mye på wow. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Neverwinter er også gratis. får det på Steam Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Kan med glede anbefale "Rift". I sin tid kjent som "WoW 2" og er vel det nærmeste vi noen sinne har kommet en "WoW-killer" (Guild Wars kan bare legge seg). "The Secret World", "Anarchy Online" (uten de(n) nyeste expansion(s)), og "Star Wars: The Old Republic" er andre gode F2P-MMORPG-er. Alle med mikrotransaksjoner, men du trenger ikke bruke penger for å spille eller nyte spillene. "Neverwinter" er også ganske bra, og et F2P jeg ofte anbefaler, om ikke annet så for at jeg skal få noen flere folk å spille med. Og om du får installert "Tera" er det rett og slett vakkert, selv om EU-delen er sånn passe død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå