moby_duck Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Jeg har to skjermer til PC-en, og liker ofte å se på youtube eller filmer på den ene imens jeg spiller et simpelt spill på den andre. Har nå passert 600 timer på Football Manager, og leter etter et nytt tilsvarende spill. Har også spilt litt League of Legends og Euro Truck Simulator. Det må være noe som ikke krever 100% konsentrasjon hele tiden. Jeg liker de fleste type spill, så jeg har egentlig ingen andre preferanser enn at det ikke skal være så konsentrasjonskrevende. Endret 16. november 2014 av moby_duck Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Faster Than Light SPAZ Heartstone Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Banished, SimCity, The Sims, Cities in Motion, Farming Simulator og Train Fever er det som popper opp umiddelbart. Alle kan spilles i vindu sånn at du fritt kan drive med andre ting ved siden. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Takk, mange gode forslag Har prøvd en del av dem, men faktisk aldri FTL. Det skal jeg prøve Lenke til kommentar
Tildja Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Rimworld er ganske morro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Selv pleier jeg å spille Football Manager eller Civiliization 5 mens jeg ser på tv/netflix. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 De fleste turnbased spill burde være utmerket til dette : Noen forslag : Xcom Enemy Within (Scif fi Strategy) Age of Wonders 3 (Fantasy strategy / CIv lignende) Divinty Original Sin (fantasy RPG) Wasteland 2 (Post acopalypse RPG) Deadstate (Zombie survival RPG, fortsatt early access, slipp like rundt hjørnet) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Har selv 2 skjermer som er perfekt til spill som f.eks The Binding of Isaac: Rebirth pga at wiki'en kan være oppe på den ene skjermen. Et annet bra roguelike spill er Dungeon of the Endless. Prison architect kan også være et alternativ om du liker byggespill. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Might and Magic: Heroes 6. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 FTL krever ekstrem konsentrasjon så jeg skjønner ikke helt hvorfor det ble foreslått. Skjer ting HELE tiden. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Spiller ofte sånn selv. I tillegg til flere av de nevnte: Europa Universalis IV, Crusader Kings 2, CIV, Total War, Kerbal Space Program. Også World of Tanks, men her må du være villig til å ignorere skjerm nr 2 til tider Endret 21. november 2014 av major_stuen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 For min del blir det mye titting på skjerm nr 2 nå jeg spiller Hearthstone, da mest mens jeg venter på motstanderens tur. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 At ingen har forslått Heroes of Might and Magic III er en skandale. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) 6 ern har jo more or less erstattet tre`ern. Endret 21. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ok? Tror ikke jeg har spilt 6ern, men 4ern var ganske dårlig og 5ern er direkte ræva. Så da anntok jeg at 6ern også var søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå