GamEpaL Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Heisann... Jeg opprettet en gruppe på Facebook. Jeg ga en person admin-rettigheter i gruppa. Han har nå blitt litt sur på meg og slettet meg fra gruppa. Gruppa er en hemmelig gruppe og man må bli invitert til å bli med på gruppe. Finnes det noe mulighet for å slette gruppa. Har jeg mulighet til å sende facebook en mail. De ser vel i databasen sin at det var jeg som opprettet den. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Er vel bare Facebook som kan svare deg på det. Akkurat nå har du i alle fall ingen muligheter til å komme deg inn igjen, om ikke han du ga admin rettigheter ombestemmer seg. Lenke til kommentar
GamEpaL Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 shit happens... Lenke til kommentar
GamEpaL Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Har facebook noen kontakt-mail. Eller en side der jeg kan sende en henvendelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå