Jekken Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hei, skal ha eksamen i morgen og lurer litt på hva jeg går til, noen som har hatt dette før?Regne oppgaver? Løse en case? Setter stor pris på alle tips og råd! Lenke til kommentar
Jekken Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Ingen som har gått data & elektronikk vg2? Som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Vi måtte trekke en oppgave. Det kunne være å sette opp antenne, alarm, server eller strukturert kabling. Etter det var ferdig måtte vi svare på en del spørsmål om oppgaven. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Du skal jo ha blitt fortalt dette. Har du ikke fulgt med? Du skal også ha fått utdelt et tema allerede. Anyway. Jeg ble tildet et tema to dager før eksamenen. I mitt tilfelle digitalteknikk. Der fikk jeg en oppgave med et Boolsk uttrykk. Der skulle jeg forkorte det, tegne en krets utifra det forenklede uttrykket og koble det opp. Det var også en muntlig utspørring innenfor et annet tema som ble trukket der og da. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg tok eksamen i 2009. Den var todelt, med en praktisk del og en teoretisk del. Den praktiske delen besto av noe elektronikk som skulle kobles riktig, og teorien var delvis å forklare systemet jeg koblet opp og delvis å snakke om IKT med fokus på nettverk. Jeg fikk vite tema en eller to dager før eksamen. Sensor og lærer stilte en del spørsmål, som hvilken verdi som skal være der og der (og så måle for å sjekke), og f.eks. hvilket lag i ISO-modellen en vanlig switch opererer på. Lenke til kommentar
Jekken Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Jeg tar faget som privatist, så har ikke fått så mye info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå