arrowtothed Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Finner ikke noe dugandes (dvs. med tilstrekkelig kjøling og lite lyd) til såpass store laptoper. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg bygde selv til min 15,6". To stk Noctua NF-F12. Eneste som mangler er PWM-kontroll. Nå kjøerer den ene på 12v og den andre på 5v. Lenke til kommentar
arrowtothed Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Jeg bygde selv til min 15,6". To stk Noctua NF-F12. Eneste som mangler er PWM-kontroll. Nå kjøerer den ene på 12v og den andre på 5v. Å bygge noe slikt er uten tvil for spesielt interesserte og ikke aktuelt. Her snakker vi kjøp. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har ett slikt under min relativt gamle HP 17"(og de er ikke kjent for å være kjølige). Det har viftestyring og ganske kraftige vifter, knapp for å slå av både vifte og lys. Kjører det sjelden på max og da høres ikke viftene noe særlig og maskinen holdes kjølig. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Jeg kaster meg på denne tråden, så slipper jeg å lage en nye; er også på jakt etter et kjølestativ til en 17,3" laptop og sitter for det meste med den i fanget. Noen tips til en brukendes modell? Heller mot targus chill mat pro da denne ser ut til å være designet til å ha i fanget. Den er også greit priset. Eneste er at jeg ikke finner hvor mye den støyer. Ser at "amatør"-utgaven er oppgitt til 32,5 dB, noe som er vesentlig høyere enn konkurrentene.. Endret 24. november 2014 av Mr. ve Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Dersom støy er viktig har du denne fra komplett(som jeg har og kan anbefale) oppgis til opptil 23 dBA, eller denne (også komplett) opptil 21 dBA. Du får som regel det du betaler for Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Støy er jo viktig, men viktigere er at den er behagelig å ha i fanget noe de du linker til ikke ser ut for å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå