warioman Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Tittelen sier vel alt. Noen som vet, eller har ett å anbebale? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Kingdom Rush er det beste tower defence spillet jeg har spilt noen gang. Har kjøpt det både på Steam og til telefonen min Her er en versjon du kan prøve ut direkte i nettleseren din http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush Endret 16. november 2014 av KimWhinesAlot 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 På mobil holder jeg for tiden på med Toy Defense 3. Helt greit tidsfordriv. Men skulle gjerne hatt noe på PC'n også. Helst med litt dybde på talenttree. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Utrolig, men sant; Det jeg har hatt mest artig med er "Penguins Attack" serien. Flash spill. Merkelig høy "ett brett til"- faktor. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Defence Grid 1 og 2 har jo fått mye skryt. Lenke til kommentar
Tildja Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Defence grid er konge... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Royal Defense koster meg 36 kr om jeg kjøper det nå, så da får jeg vel gjøre et da. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Anbefaler Dungeon of the Endless som er en slags roguelike/tower defence hybrid spill. Her velger du mellom flere karakterer og må skaffe ressurser, items, levle opp karakterene og bygge tårn mens du jobber deg igjennom de forskjellige etasjene. Et annet jeg likte veldig godt er Space Run, her bygger du tårnene på et romskip som blir angrepet fra forskjellige kanter mens du skal komme deg til destinasjonen din. Begge er interessante vrier på sjangeren. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kingdom Rush er det beste tower defence spillet jeg har spilt noen gang. Har kjøpt det både på Steam og til telefonen min Her er en versjon du kan prøve ut direkte i nettleseren din http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush En av de aller bedre av "normal" TD ja. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Kingdom Rush er det beste tower defence spillet jeg har spilt noen gang. Har kjøpt det både på Steam og til telefonen min Her er en versjon du kan prøve ut direkte i nettleseren din http://armorgames.com/play/12141/kingdom-rush Det er da ikke spesielt bra? For all del ett godt spill, men veldig få muligheter i denne i forhold til gode TD spill som feks Desktop Tower Defence. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Defender's Quest Valley Of The Forgotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå