FenrisC0de Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hei. Har en TV-benk hvor jeg har en PS4, to switcher, en NUC og en dekoder. Det blir sinnsykt varmt der inne og noe av grunnen er sikkert at bakplaten kun har en liten åpning til kabler. Jeg tenkte dermed jeg skulle sage til slik at åpningen blir litt større men jeg er ganske sikker på at det ikke er nok. Tenkte dermed jeg skulle installere en eller annen slags kjøleløsning. Jeg skulle gjerne hatt noen tips. Er det noen som har noen kjekke løsninger som kan holde lukene i tv-benken kjølige? Takker for svar Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg har brukt hullsag. Satt inn 2 120mm vifter i bunn av benken som blåser inn, og 2 80mm vifter som blåser ut på sidene i topp. Relativt effektiv. Dette er PWM vifter jeg har mot HTPC, men man kan jo lodde seg inn på et 12v adapter med et potensiometer, hvis man ikke har en PC i benken. 80mm hull på sidene. Kledde disse med en grill så det skulle se litt penere ut. Hullene under ser jeg ikke, så de gadd jeg ikke gjøre noe med. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Takk for svar! Det ser jo ganske bra ut. Tenkte litt på slikt som beskrevet her men jeg sliter litt med å finne delene. Spesielt viftestyringen ser jeg de har på Amazon men de sender ikke til Norge. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Takk for svar! Det ser jo ganske bra ut. Tenkte litt på slikt som beskrevet her men jeg sliter litt med å finne delene. Spesielt viftestyringen ser jeg de har på Amazon men de sender ikke til Norge. Bruk JetCarrier, de sender til Norge fra nesten alle nettbutikker Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg skjønte ikke helt hva du trenger fra utlandet. Du kommer langt med en loddebolt Lenke til kommentar
kr33g Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 fant du en grei løsning på problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå