Ghost Of Death Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Mandag, 27 oktober erklerte jeg hovedkortet dødt. har fundert over hva jeg skal gjøre for å komme over tapet. :grine: ja, jeg må vell på an igjenn, må vel drepe nok et hovedkort gjennom overklokking! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvilket HK var det da Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Asus A7N8X Deluxe Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg kondolere.. hvilket planlegger du å kjøpe nå da? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg kondolere.. hvilket planlegger du å kjøpe nå da? :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Skal si jeg har klart å drepe: 2*abit nf7-s v2 og 1*Asus a7n8x DELUXE/GD men men... fikk garanti på de alle Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 garanti Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 får jeg garanti på et 1år gammelt epox som er spikret fast til veggen , voltmoddet, voldtatt av bikkja, og delvis oppbrent? (gjett om jeg ble overrasket ?) Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 får jeg garanti på et 1år gammelt epox som er spikret fast til veggen , voltmoddet, voldtatt av bikkja, og delvis oppbrent? (gjett om jeg ble overrasket ?) hvordan er det du bahandler pc'en din du da......? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 får jeg garanti på et 1år gammelt epox som er spikret fast til veggen , voltmoddet, voldtatt av bikkja, og delvis oppbrent? (gjett om jeg ble overrasket ?) Og virker ikke mer ? ja,ja.. dårlig kvalitet nå for tiden....... Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 får jeg garanti på et 1år gammelt epox som er spikret fast til veggen , voltmoddet, voldtatt av bikkja, og delvis oppbrent? (gjett om jeg ble overrasket ?) Og virker ikke mer ? ja,ja.. dårlig kvalitet nå for tiden....... rart : Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 får jeg garanti på et 1år gammelt epox som er spikret fast til veggen , voltmoddet, voldtatt av bikkja, og delvis oppbrent? (gjett om jeg ble overrasket ?) Og virker ikke mer ? ja,ja.. dårlig kvalitet nå for tiden....... Ja, det er helt utrolig. Skjønner ikke at det er mulig at det blir så dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå