Espen Jansen Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Mesterdetektiven prøver seg som dommer, jury og henretter i sitt nyeste spill.ANMELDELSE: Sherlock Holmes: Crimes & Punishments Lenke til kommentar
grusgrus_InnleggNO Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Litt pinlig å gjøre dette til første kommentar, men; Det heter vel "bøddel" på norsk... Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Litt pinlig å gjøre dette til første kommentar, men; Det heter vel "bøddel" på norsk... Jeg tror ikke det er noe i veien for å bruke "henretter" som jeg har gjort her, men bøddel klinger helt klart bedre. Takk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Flott spill, og definitivt et enormt steg i riktig retning fra tidligere spill i serien. Men jeg er også enig med anmelder her, om at det moralske valgsystemet helt mister noen form for viktighet og "impact" når man bare kan holde inn en knapp og se det rette svaret, for så å laste inn tilbake rett før man gjorde avgjørelsen for å rette den opp igjen. Sa dette selv i min anmeldelse som forøvrig ble skrevet for ganske lenge siden. What gives med at det tok så lang tid før dere så på denne lille perlen, Gamer? Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 What gives med at det tok så lang tid før dere så på denne lille perlen, Gamer? Det må jeg ta på min kappe. Det gikk rett og slett i glemmeboka. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå