Espen n.K Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Takk for all hjelp og tilbakemelding dere! Da var Nexus 5 32GB rød bestilt så håper og ha den om noen dager! 2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Vær så snill å kom med tilbakemeldinger om telefonen. Bruk Fargen - da jeg har tenkt å kjøpe Rød til min kjære til jul Er det skrik farge, eller bare god og rød farge? Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Skal se hva jeg får til står at den er beregnet å komme på Onsdag. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Nice nice Venter på black friday, håpe det komme et kjekt tilbud på den Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 hehe, btw noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i wireless charger til Nexus 5, vil isåfall helst ha original som kan kjøpes på play store, men ikke i Norge, er den eneste veien da Ebay? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 hehe, btw noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i wireless charger til Nexus 5, vil isåfall helst ha original som kan kjøpes på play store, men ikke i Norge, er den eneste veien da Ebay? er nok en av de få mulighetene ja, er vrient å kjøpe slikt fra utlandet uten toll og tull men alle med Qi-standarden kan brukes, så denne fungerer sikkert helt fint; http://www.clasohlson.com/no/Qi,-Tr%C3%A5dl%C3%B8s-lader/38-6095 Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Takk skal du ha! da prøver jeg en slik tenker jeg, så slipper jeg ebay Den kom idag, for en herlig telefon! Kommer jeg liksom et år etter den er releasea, men nexus 6 blir altfor stor også liker jeg utseende og generelt det meste best med nexus 5 etter det jeg har sett på av reviews av nexus 6 Fikk Android 5.0 oppdateringen automatisk nå også!! ;D Endret 19. november 2014 av Theoverturn Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Takk skal du ha! da prøver jeg en slik tenker jeg, så slipper jeg ebay Den kom idag, for en herlig telefon! Kommer jeg liksom et år etter den er releasea, men nexus 6 blir altfor stor også liker jeg utseende og generelt det meste best med nexus 5 etter det jeg har sett på av reviews av nexus 6 Fikk Android 5.0 oppdateringen automatisk nå også!! ;D , bare hyggelig hørtes herlig ut, venter på 5.0 på min enda eldre xperia z selv :DDD Endret 19. november 2014 av mrdalesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå