Gå til innhold

Oppgradering av GTA V fra PS3 til PS4

Landkrabben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte TLOU både til PS3 på lanseringsdagen og nå PS4 og kjøpte GTAV på lanseringsdagen til Xbox360 og har nå kjøpt det til PS4 :). Felles for begge var at jeg spilte de lite på lastgen men mye på denne generasjonen.
Er flere spill jeg kunne tenkt meg å se i "Remastered" om det utføres på nivå med disse to.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Man kjøper heller ikke samme produkt to ganger men en remaster som det er brukt tid på å forbedre i mange ledd samt arbeidet med å flytte fra PS3 til PS4 som er vidt forskjellige plattformer.

Jeg betaler gjerne for andres arbeid selv om jeg vet mange i dag ikke ønsker det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har dere problemer med og overføre "Story mode" character til PS4?

Nei det har ingen problemer med, fordi det aldri har vært mulig.

Såpass... Er komt cirka halveis på PS3 versjonen, er helt uaktuelt og begynne på nytt igjen i PS4 versjonen. Synd de ikke la til rette for og overføre "Story mode" også.

Lenke til kommentar

GTA V er sinnsykt mye bedre på PS4. Spesielt karakteren Trevor og alt det rotet og søppelet han omgir seg med blir veldig levende.

Det som derimot blir hakket verre og hakket mer realistisk er å klare å finne personer i ødemarka. Når man har så mye bedre grafikk blir ting hakket mer kamuflert. På den andre siden så har man minimappen da som "dessverre" hjelper og gjør ting mindre realistisk.

Burde de ha innført en "survivalmode" på GTA sånn som man har på Fallout der ting blir enda mer realistisk.

Utrolig levende og flott univers.

Helt klart verdt pengene å kjøpe både Ps4 og GTA-V for å spille dette spillet på nytt :-) Blikjøringen får en ny dimensjon med den oppdaterte grafikken.

Så får man bare se fram til DLC når det engang kommer

Det stod et eller annet sted at det har kommet en update med masse "gamle" biler fra tidigere GTA spill til GTA-V. Gjelder dette kun i Online modus eller også i storymodus?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...