Landkrabben Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hei! Jeg har GTA V på PS3, lurer og kjøpe GTA V til PS4 nå, må jeg kjøpe spillet til full pris igjen, eller er det slik at dem som allerede har PS3 versjonen kan oppgradere til PS4 versjonen for enn mindre pris enn full versjon? Thx! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Du må nok kjøpe spillet til fullpris igjen. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Du må nok kjøpe spillet til fullpris igjen. De tjener jo rått på dette spillet, selge det to ganger til samme spiller Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Kjøpte TLOU både til PS3 på lanseringsdagen og nå PS4 og kjøpte GTAV på lanseringsdagen til Xbox360 og har nå kjøpt det til PS4 . Felles for begge var at jeg spilte de lite på lastgen men mye på denne generasjonen.Er flere spill jeg kunne tenkt meg å se i "Remastered" om det utføres på nivå med disse to. Endret 17. november 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Du må nok kjøpe spillet til fullpris igjen. De tjener jo rått på dette spillet, selge det to ganger til samme spiller Ikke like mye som om de hadde solgt alle utvidelsene som DLC'er i stedet for normale oppdateringer. Da er det helt greit å kjøpe det to ganger Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Man kjøper heller ikke samme produkt to ganger men en remaster som det er brukt tid på å forbedre i mange ledd samt arbeidet med å flytte fra PS3 til PS4 som er vidt forskjellige plattformer.Jeg betaler gjerne for andres arbeid selv om jeg vet mange i dag ikke ønsker det. Endret 17. november 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Har dere problemer med og overføre "Story mode" character til PS4? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Har dere problemer med og overføre "Story mode" character til PS4? Nei det har ingen problemer med, fordi det aldri har vært mulig. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Har dere problemer med og overføre "Story mode" character til PS4? Nei det har ingen problemer med, fordi det aldri har vært mulig. Såpass... Er komt cirka halveis på PS3 versjonen, er helt uaktuelt og begynne på nytt igjen i PS4 versjonen. Synd de ikke la til rette for og overføre "Story mode" også. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Okey. Er helt ferdig med storyen på ps3 versjonen, men kan godt spille den på nytt over tid. Men akkurat nå er det mest online det går i. Det har i allefall aldri vært snakk om æ overføre storysaven. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Hva synes dere om PS4 versjonen så langt, stor forbedring fra PS3? Lenke til kommentar
Elektra Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 hvordan er det med onlinekarakteren? blir all progresjon overført når man logger seg på med PSN bruker? Lenke til kommentar
K N Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Trykk på Start -> GTA Online -> Transfer Character eller noe, så tar det litt tid etter det er gjort til den er overført :-) https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778 Endret 26. november 2014 av Kristiann 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 ^Samme gjelder pc versjonen når den tid kommer? Lenke til kommentar
K N Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Det blir sikkert en form for det der og, er litt for lenge til at R* har tenkt på det sikkert Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 GTA V er sinnsykt mye bedre på PS4. Spesielt karakteren Trevor og alt det rotet og søppelet han omgir seg med blir veldig levende. Det som derimot blir hakket verre og hakket mer realistisk er å klare å finne personer i ødemarka. Når man har så mye bedre grafikk blir ting hakket mer kamuflert. På den andre siden så har man minimappen da som "dessverre" hjelper og gjør ting mindre realistisk. Burde de ha innført en "survivalmode" på GTA sånn som man har på Fallout der ting blir enda mer realistisk. Utrolig levende og flott univers. Helt klart verdt pengene å kjøpe både Ps4 og GTA-V for å spille dette spillet på nytt :-) Blikjøringen får en ny dimensjon med den oppdaterte grafikken. Så får man bare se fram til DLC når det engang kommer Det stod et eller annet sted at det har kommet en update med masse "gamle" biler fra tidigere GTA spill til GTA-V. Gjelder dette kun i Online modus eller også i storymodus? 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Alt av updates som har kommet til last gen i Online er i current gen nå ja Og første updaten for Current Gen blir Heists. Så dette blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har GTA V på ps3 fra før, kjøpte meg ps4 med GTA V også, uansett om det er samme spillet så elsker jeg det og vil ha det, så Var med i prisen likevel! Har ikke merket noe forskjell annet enn noe av musikken på radioen der da, haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå