AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hei, ønsker svar fra gutter på hvordan dere er overfor en jente dere holder på/roter med men kun ser på som en sexdukke? Anonymous poster hash: bed3c...8b1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Ikke lidenskapelig Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg forstår ikke helt scenarioet her. Kan du omformulere spørsmålet? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 "Jeg er ferdig. Skal du gå snart?/Jeg stikker igjen." Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Som mann så ser jeg på andre kvinner som en selvstendig person. Om hun ikke vil ha sex, så sier hun ifra. Selv om enkelte kvinner like å ha sex for så å anmelde det som voldtekt senere: -Det var hyggelig å hilse på deg, sa kvinnen og anmeldte mannen for voldtekt 3 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Som mann så ser jeg på andre kvinner som en selvstendig person. Om hun ikke vil ha sex, så sier hun ifra. Selv om enkelte kvinner like å ha sex for så å anmelde det som voldtekt senere: -Det var hyggelig å hilse på deg, sa kvinnen og anmeldte mannen for voldtekt Tror ikke jeg tør å ha sex igjen. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kanskje man skal ta opp samleie fra nå av, så er man i hvertfall sikret mot å tilbringe flere uker i varetekt mens man febrilsk prøver å renvaske seg selv. Håper dette gale kvinnemennesket får like lang tid i fengsel som det man får for grov voldtekt. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Moderatormelding Interessant (les:skremmende) lesing dette med den falske voldtektsanklagen, men det er off topic i denne tråden. Lag gjerne en egen tråd om emnet. Reaksjoner på dette innlegget er velkommen på pm, ikke i tråden. Endret 16. november 2014 av Sitronsaft Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Jeg forstår ikke helt scenarioet her. Kan du omformulere spørsmålet? Altså, når du som gutt er involvert med en jente, men du vil ikke ha hun som annet enn et hull å tømme deg i. Altså en puledukke, men uten at du har sagt direkte til jenta hvor landet ligger. Hvordan du som gutt da behandler henne/er overfor henne? Anonymous poster hash: 36f41...087 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Ikke lidenskapelig Kan du utdype det litt? Anonymous poster hash: 36f41...087 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg forstår ikke helt scenarioet her. Kan du omformulere spørsmålet? Altså, når du som gutt er involvert med en jente, men du vil ikke ha hun som annet enn et hull å tømme deg i. Altså en puledukke, men uten at du har sagt direkte til jenta hvor landet ligger. Hvordan du som gutt da behandler henne/er overfor henne? Anonymous poster hash: 36f41...087 Ah. Nei. Jeg er ikke 12 år gammel, så jeg sier fra hva rammene er på forholdet ganske så tidlig. Hvis hun ønsker et slikt forhold går det jo fint, hvis ikke er det ikke noe poeng å inngå. Hvis fyren ikke er upfront, er det neppe noe å samle på uansett, (hvis dama ønsker noe mer). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Upfront? Anonymous poster hash: 36f41...087 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ja, altså at hvis han ikke er klar i kommunikasjonen på hva han ønsker. For å si det slik. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Ja, altså at hvis han ikke er klar i kommunikasjonen på hva han ønsker. For å si det slik. Hva definerer du som klar i kommunikasjonen, da? Verbalt tenker du da (i klare ord), eller kroppsspråk/oppførselsmessig og? Anonymous poster hash: 36f41...087 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Klar. Uten rom for tolkning. Verbalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå