Gå til innhold

Forskjell på fettsuging, liposkulptur og smartlipo?


Maggy38

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid lett etter en måte å bli kvitt fett i hakeparti, men også øvre mage og underarmer. Man kan si at to ganske så tett fødsler medførte til en hverdag med mindre trening og aktivitet. Det var nok der det begynte, tenker jeg. Men får nummer 1 og nummer 2 kunne jeg tatt i mot mye mer fett, og da på flere steder. Jeg må ærlig innrømme at mine to små lyser opp min hverdag, at de blender meg fra alt som kan kalles negativt :w00t:

Jeg kan vel ikke kalles for en nerd av sosiale medier eller internett generelt, men har jo som 38- åring skjønt at det her det skjer :p Samtidig så er den største grunnen til at jeg forsøker å høre med dere kvinner hva som er klokt å gjøre. Etter å ha lett rundt og lest en mengde firmasider er alle bedre enn den andre, og fellesnevneren er at ingen har noen haker. Jeg synes dette virker litt rart, fettfjerning er da vel en ganske moderne behandling, er det ikke?

I tillegg synes jeg det er vanskelig med de forskjelige navne på ting. Hva er feks forskjellen på liposkulptur og smartlipo? Hva er forskjellen på disse to og det som kalles for fetsuging? Eller er det det samme? Er det noen grunn til at det er ganske få som tilbyr liposkulptur og smartlipo?

Hvilke er i såfall den måten som gjør minst vondt? Jeg har ikke lyst til å måtte ta ut sykemelding for å bli kvitt noe overffødig fett. Ut fra det jeg leser så er både liposkulptur og smartlipo uten smerte, men hvorfor heter de ikke det samme? Er det slik at disse to er ganske nye behandlinger? Er det da trygt? :hmm:

Og når jeg leser om fettsuging er det mer; - Så godt som smertefritt. Hva menes med det? Er det noe offisielt gjennomsnitt på hvor smertegrensen er hos mennsker? Jeg pleier å måtte ha bedøvelse hos tannlege for den minste ting så er litt engstlig for at dette kommer til å gjøre vondt.

For dere som tenker; kan du ikke bare komme deg ut og trene; dette har jeg da gjort i over to år uten noe resultat. Som om fettet mitt på de tilfeldigste steder er like vanskelig å få bort på den naturlige måten.

Er det noen der ute som har forsøkt feks smartlipo eller liposkultur? Virker som disse er mer moderne enn de andre, de er værtfall mer opptatt av å nevne moderne, teknologi masse fancy ord

All hjelp tas imot med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Synes du gjør klokt i å høre med likesinnende fremfor en mengde nettsider som sier det du vil høre, eller blir det lese, siden det er på en skjerm? :p



Jeg har inntrykk av at det er stor forskjell mellom tradisjonell (kall det tidligere) form for fettsuging. Jeg har endel venninner som har prøvde det ene og det andre. Og det virker som det er stor forskjell. Jeg har selv vurdert å fjerne en god del av sideflesket, så har engasjert meg i deres diskusjoner. Både liposkulptur og smartlipo er visstnok begge to varianter som ikke medfører altfor mye smerte. SKjønner det er vanskelig å definere noe så abstrakt som smerte, men jeg tror det er snakk om at det er selve bedøvelsen som gjør litt vondt, men etter den er satt så skal det gå ganske så lett. Venninneflokken min er svært forskjellige, så som nevnt ovenfor så blir det ofte diskusjoner. Det jeg betrygger meg med er at de alle blir venninner igjen etter ampre diskusjoner når de begynner å snakke om at det ikke var noe smerter i etterkant av inngrepet. Hun ene er treningsnarkoman og


den andre jobber som sykkelbud, og begge var fit for fight dagen etter.



Jeg synes dette er imponerende!!! :D



Har du funnet noen løsning enda? Jeg er ivrig selv, har vurdert Smartlipo. Hva tenker dere?



Hvor mye koster Ultratone? :)


Lenke til kommentar

 

Synes du gjør klokt i å høre med likesinnende fremfor en mengde nettsider som sier det du vil høre, eller blir det lese, siden det er på en skjerm? :p

 

Jeg har inntrykk av at det er stor forskjell mellom tradisjonell (kall det tidligere) form for fettsuging. Jeg har endel venninner som har prøvde det ene og det andre. Og det virker som det er stor forskjell. Jeg har selv vurdert å fjerne en god del av sideflesket, så har engasjert meg i deres diskusjoner. Både liposkulptur og smartlipo er visstnok begge to varianter som ikke medfører altfor mye smerte. SKjønner det er vanskelig å definere noe så abstrakt som smerte, men jeg tror det er snakk om at det er selve bedøvelsen som gjør litt vondt, men etter den er satt så skal det gå ganske så lett. Venninneflokken min er svært forskjellige, så som nevnt ovenfor så blir det ofte diskusjoner. Det jeg betrygger meg med er at de alle blir venninner igjen etter ampre diskusjoner når de begynner å snakke om at det ikke var noe smerter i etterkant av inngrepet. Hun ene er treningsnarkoman og

den andre jobber som sykkelbud, og begge var fit for fight dagen etter.

 

Jeg synes dette er imponerende!!! :D

 

Har du funnet noen løsning enda? Jeg er ivrig selv, har vurdert Smartlipo. Hva tenker dere?

 

Hvor mye koster Ultratone? :)

 

 

Ultratone er en maskin som rett og slett knuser fettcellene helt smertefritt... man får en følelse av at noe skjer men ingen jeg har hørt har sagt det har gjort vondt til nå.

 

Selv har jeg bare deltatt på en del kurs for klinikker... som betalt fotograf. Her har jeg sett det har forsvunnet flere cm på bare noen minutters behandling (20-60 min).

 

Hva det koster er opp til hver enkelt klinikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...