Gjest member-296438 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Sør Arena Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Denne gangen gir du meg, og kanskje mange andre en skikkelig utfordring. Abstrakt (Lyst-mørkt-diagonal), men ikke mer enn at det er så mye organisk at det viser hva det er. -bjarte. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Denne gangen gir du meg, og kanskje mange andre en skikkelig utfordring. Abstrakt (Lyst-mørkt-diagonal), men ikke mer enn at det er så mye organisk at det viser hva det er. -bjarte. Takker, Bjarte:-) Ja, hele bygget er en utfordring for å få frem strukturen i det. Når i tillegg lyset er litt vanskelig (gråvær) blir det bare og prøve. Skal helt sikkert tilbake for å få tatt flere bilder. Masse flotte linjer. PS Det er ikke bare stadion som er en utfordring, det er det sannelig også å være supporter for Start også...... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Spennende former og steke kontraster i dette bildet. god komp synes jeg også Flott! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Bildemessig ligger du helt i ytterkanten av det jeg driver med og synes virker for meg. Legger merke til din dragning mot svart /hvitt og tildels mye mørkt.Bilde her har også dette ..tunge.. draget, panserstålfornemmelsen, selv om jeg aner at på innsiden spiller de mulig fotball.En mulig annerlesdes yin/yang framstilling her.... Endret 16. november 2014 av Øyvind.L Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Takker Tove og Øyvind for kommetarer:-) Prøver meg litt frem i fotoverdenen og vet ikke helt hvor det ender..... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Digger dette undringsbildet! "Tett på" får'n si. ;-) Lurer på om Kosbergs' tenkte at det skulle bli kunst utav verket deres ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Digger dette undringsbildet! "Tett på" får'n si. ;-) Lurer på om Kosbergs' tenkte at det skulle bli kunst utav verket deres ;-) Takker, Groko.-) Ikke godt og si hva de har tenkt, men undring er et kjent fenomen her på stadion. Vi undrer oss i hver eneste kamp..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg