Neburlo Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg vet ikke om dette er riktig sted for dette. Men jeg har et problem med Apple Ipaden min. Når jeg skal laste ned eller oppdatere dn app på App store, så trykker jeg på oppdater, oppgir passordet, men så istedenfor at den laster det ned eller oppdaterer så går den bare tilbake og gjør ikke noe... Da står det bare: "oppdater" igjen. Og nei, det er ikke feil passord. Når jeg oppgir feil passord med vilje for å sjekke så står det: " feil passord, prøv igjen" måtte bRe si det, siden noen sikkert hadde sagt at det var grunnen. HJELP!!! Må absolutt få dette opprettet og vet IKKE hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Koble til en PC/Mac og oppgrader via iTunes. Lenke til kommentar
Neburlo Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Og da funker det HELT sikkert? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Ikke sikkert at det virker da heller. Men det er fordi vi ikke vet hvorfor det er vanskelig i utgangspunktet. Er dette apper du har kjøpt/lastet ned lovlig? Oppdatering via App store funker sjelden hvis det er apper du har "lånt" fra andre. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har du ledig minne på iPaden? Er det ikke plass kan man ikke oppdatere. En annen ting som kan hindre oppdateringer er hvis du ikke har nyeste iOS på iPad, det kan hende enkelte oppdateringer for app krever nyere iOS enn det du har. Lenke til kommentar
Neburlo Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Jeg har den nyeste IOS... Jeg har heller ikke lastet ned fra ulovlige steder. Bare App store... Bare gratis app... En app som jeg absolutt må få oppdatert er Clash of clans, på grunn av en veldig høy spill status!! Lenke til kommentar
Neburlo Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Og jeg har 5,6GB ledig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå