Centy88 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Hvor har det blitt av denne pizzaen ? Den var faktisk god og smakte bra, spiste idag en sånn grandiosa hjemmelaget sak 1.2kg. Det er med god grunn at det er veeeeeeldig lenge siden jeg har spist noe grandiosa overhodet. Kjøpte kun pga tilbud og ville teste den. Smaker nesten ingen ting, bare sånn ekkelt papp/lefse smak og noe kunstige ingredienser oppå Omtrent den eneste pizzaen jeg spiser vanligvis som går fra butikken er den Pollo varianten med kylling på Men shit vi trenger den grandiosa pizzaen øverst der tilbake. Det er den eneste som går jo Endret 16. november 2014 av Centy88 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ja, den var veldig god den med kylling. Hadde helt glemt den, nesten dumt du minnet meg på den ! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Kylling har ingen ting på en pizza å gjøre. 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Kylling har ingen ting på en pizza å gjøre. ehhh... JO! Bare kom hit til Sierra Leone og spis pizza, for her finnes det ikke annet enn kyllingpizza! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Nei takk, vil ikke ha ebola på pizzaen min. 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Nei takk, vil ikke ha ebola på pizzaen min. Tror du virkelig det er ebola midt i byen i hovedstaten? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Kylling har ingen ting på en pizza å gjøre.So much this. ehhh... JO! Bare kom hit til Sierra Leone og spis pizza, for her finnes det ikke annet enn kyllingpizza! Nei. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Kylling har ingen ting på en pizza å gjøre.So much this. ehhh... JO! Bare kom hit til Sierra Leone og spis pizza, for her finnes det ikke annet enn kyllingpizza! Nei. Hvorfor ikke?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Oh dat ebola seasoning sure tastes nice Endret 16. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Coop sin steinovn margarita til 10, - er veldig god, overraskende god til prisen, jeg pleier å ha på litt rød cheddar og pepperoni i tillegg. Har ikke prøvd noen av de andre variantene. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg savner den Grandisen med mais Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Den hjemmelagede til Grandiosa er jo dritgod da. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Den hjemmelagede til Grandiosa er jo dritgod da. Du tror virkelig den er hjemmelaget?? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Noen av de aller beste pizza jeg har smakt har vært med kylling. Type "indisk" eller "thai" style. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Den hjemmelagede til Grandiosa er jo dritgod da. Du tror virkelig den er hjemmelaget?? Aldri skjønt hvorfor de markedsfører med "hjemmelaget" pizza, "håndrensede" reker osv. Skal den være hjemmelaget skal det være av meg, for jeg vet jeg vaska henda først. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Den hjemmelagede til Grandiosa er jo dritgod da. Du tror virkelig den er hjemmelaget?? Nei... Men den heter jo det, så da skriver jeg det den heter for at andre skal skjønne hvilken pizza jeg snakker om. 2 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Ja, den var veldig god den med kylling. Hadde helt glemt den, nesten dumt du minnet meg på den ! Ja den var veldig god. Skjønner ikke hvor det har blitt av den.Solgte bra gjorde den også husker jeg.Så de prisa den sikkert alt for høyt etterhvert når de fant ut at den solgte bra. Tynn bra bunn, lite kalorier i test og veldig saftige gode tomater med rødløk. Var jo kjempe pizza det der. Kan tenke meg at den er for dyr å produsere for Stabburet da den ble ganske dyr etterhvert husker jeg. Så de har sikkert skrapa den. Penger styrer alt vettu. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Har lest litt om den nå. Det var i 2010 den kom og jeg husker godt når de kjørte en sånn stand/kampanje i Rimi butikken hvor det var 20,- pr pizza haha jeg hamstra da ja. Det var også en grønn type med skinke, denne husker jeg ikke så godt, men her en liten test http://www.dinside.no/816513/test-av-den-nye-grandiosa-en Fant denne også, men kan ikke huske den. Lite spennende da.. Ikke en dritt på den jo. Bare en tomatsauce lefse, sikkert god smak men må jo ha noe kjøtt. Varte sikkert 1 måned den der Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Big one har jo en med Kylling om det frister? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 God den også, men mangler den sprø bunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå