Fotoskrulla Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ona Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Et meget godt eksponert bilde, Helene - og som du har komponert veldig bra ! Kunne vært kjekt om du fikk fra EXIF-data når du legger inn bildene dine. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Et meget godt eksponert bilde, Helene - og som du har komponert veldig bra ! Kunne vært kjekt om du fikk fra EXIF-data når du legger inn bildene dine. Tusen takk for så hyggelig svar Birger. Skulle gjerne fått inn slike data, men tror ikke dette lille tullekameraet mitt får det til. Gleder meg til jeg får meg et skikkelig kamera, nå har jeg bare et Kodak EasyShare z915 som jeg kjøpte på salg for 350 kroner. 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Trenger tydligvis ikke et dyrt kamera for å ta flotte bilder! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Trenger tydligvis ikke et dyrt kamera for å ta flotte bilder! Det er jo det fine med fotografering, mesteparten av jobben gjøres av øyet som ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg