Gå til innhold

Astro A50 ploblem

Anbefalte innlegg

Jeg kan mute lyden og ta den på 0% og forsatt høre nøyaktig like høyt i headsettet, det er rett og slett umulig å justere lyden (jeg kan justere, men det blir ingen forskjell i lyden på headsettet). Synes dette er litt merkelig, noen som har en liten anelse hvordan jeg fikser dette? Jeg har prøvd å reinstallert begge driverne til Astro A50.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg har ikke dette headsettet selv, men har sett Linus' test av det på YouTube. Hva skjer hvis du stiller på balansen mellom 'Voice' og 'Game'? Høres uansett ut som det er noe galt med headsettet hvis ikke volumkontrollen fungerer...

Lenke til kommentar

Hei waremanu.

Du forteller ikke hvordan A50 er koblet opp! (PC/PS/XBOX).

Jeg har A50, den er koblet opp via optisk til lydkort(PC) som har DDL (Dolby Digital Live).

Når du har installert firmware til A50 mix-amp samt headset(med kabel montert i headset), må du synkronisere settet!. gjort det?.

Hold powerknappen på mix-amp inne til den blinker hvit, så holder du inne powerknappen på headset til det blinker hvit. Når blinkingen har sluttet på begge er settet synkronisert, dette må du gjøre i nevnt rekkefølge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...