Anzure Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg kan mute lyden og ta den på 0% og forsatt høre nøyaktig like høyt i headsettet, det er rett og slett umulig å justere lyden (jeg kan justere, men det blir ingen forskjell i lyden på headsettet). Synes dette er litt merkelig, noen som har en liten anelse hvordan jeg fikser dette? Jeg har prøvd å reinstallert begge driverne til Astro A50. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2015 Bump Jeg kjøpte dette headsettet på Komplett, synes dere jeg kanskje bør sende support ticket til dem? Lenke til kommentar
jonny Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har ikke dette headsettet selv, men har sett Linus' test av det på YouTube. Hva skjer hvis du stiller på balansen mellom 'Voice' og 'Game'? Høres uansett ut som det er noe galt med headsettet hvis ikke volumkontrollen fungerer... Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hei waremanu. Du forteller ikke hvordan A50 er koblet opp! (PC/PS/XBOX). Jeg har A50, den er koblet opp via optisk til lydkort(PC) som har DDL (Dolby Digital Live). Når du har installert firmware til A50 mix-amp samt headset(med kabel montert i headset), må du synkronisere settet!. gjort det?. Hold powerknappen på mix-amp inne til den blinker hvit, så holder du inne powerknappen på headset til det blinker hvit. Når blinkingen har sluttet på begge er settet synkronisert, dette må du gjøre i nevnt rekkefølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå