fotonisse Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 http://www.tek.no/artikler/dette-er-toffingversjonen-av-samsung-galaxy-s5/164086?utm_source=related_articles Kanskje denne kan fungere bedre enn hva Samsung Galaxy S4 Active gjør, for den har mange begrensninger i forhold til hva S4 utgaven har...... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) VIrker som en topp mobil det. Selv om den ikke bringer på bordet noe økt vanntetthet og støvtetthet (begge er IP67, aka. vanntette). Men i motsetning til S5, så har den ikke støtte for Trådløs lading, som for min del hjelper mye på det praktiske rundt å ha en vanntett mobil. Da jeg aldri trenger å åpne det vanntette beskyttelsen forran ladeporten. Og dermed sliter jeg verken på O-ringen, eller eksponerer den for fare under lading, eller risikerer at jeg ikke helt satte skikkelig på plass beskyttelsen etter lading. For ikke å snakke om at jeg sparer tid når jeg setter den på lading, da det er noe vanskelig å få i ladepluggen i et mørkt rom, kontra andre mobiler jeg har vært borti. Endret 15. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå