Hoyda Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hei, får ikke slått av pcèn på vanlig måte, må bruke knappen på kabinettet. Hjelp å få? Hoyda Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Har du litt mer info eller? Hvorfor klarer du ikke skru av pc'en på vanlig måte? Skjer det ingenting, henger den seg? Hva skjer? 2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Om maskinen ikke skrur seg av skikkelig, og bare står i avslutter vinduet er det nok en programvare som hindrer maskinen i å slå seg av. Sjekk om det er noe som du har installert i det siste. Kan være et gammelt lydkort eller lignende. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Finn ut hva som henger seg og fiks det, ellers kan du lage en batch- fil med forced shutdown, men det ville vært den mest lavpannede løsningen. Lenke til kommentar
Hoyda Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Hei, til ditt spørsmål Sampson, avslutter på skjermen men ingen ting skjer. Har ikke skiftet deler av noe slag xClaymanx. Hvordan går en fram for å finne eventuelt program som er årsaken? Hoyda Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Gå på Start --> Skriv inn msconfig og velg diagnostic startup. Restart maskinen (på svenskeknappen hvis du må). Prøv å slå av maskinen normalt når du har restartet. Funker det har du noe software som kødder med deg. Lenke til kommentar
Hoyda Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Hei, fikk ikke opp velg diagnostic startup. Hoyda Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har du selektiv oppstart da? http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/run-selective-startup-system-configuration#1TC=windows-7 Lenke til kommentar
Hoyda Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Hei, har prøvd alle forslag fra dere, gir opp pcèn, har bestilt ny.Da har jeg spørsmål, hvordan kopierer jeg e-posten min med alt som ligger der?Skal jeg bruke en annen post i fora for det? Hoyda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå