Alyssa Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hei =) Noen som vet om man kan få kjøpt/bestilt Razer Naga 2012 Mouse feet noe sted i Norge? Porto om man bestiller fra Razer er på 60€ så da kan jeg like gjerne kjøpe en ny mus Er også på utkikk etter en lys hard musematte, som ikke er diger. 20x25-25x30 holder i massevis. Musen jeg har nå spiser musematter (4 siden i vår) så betaler gjerne litt ekstra for en som varer lenge uten å bli "polert" ned eller blir ujevn. Lenke til kommentar
P373 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) hva med å kjøpe på ebay day? free international shipping er vel ikke ille. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=Razer+Naga+Gaming+Mouse+Teflon+Black&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XRazer+Naga+2012+Mouse+feet&_nkw=Razer+Naga+2012+Mouse+feet&_sacat=0 angående musematter så er jeg veldig fan av å bruke razer sine egne matter. på siden nedenfor kan du velge deg fram til hvilken matte du måtte ønske. forresten så kommer bare de harde mattene i mørk utførelse når du har funnet matten du vil ha så kopierer du bare navnet på den og søker på den på prisjakt da da vil du helt sikkert få opp den matten du vil ha og til billigst pris hos norske nettsider http://www.razerzone.com/gaming-mouse-mats http://www.prisjakt.no/ forresten vet ikke om disse "mouse Feet" passer til din 2012 versjon. men det kan du kanskje høre med nettbutikken om http://www.maxfps.no/till-razer/corepad/skatez-for-razer-naga Endret 15. november 2014 av Xpozed Lenke til kommentar
Alyssa Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Takk for svar! Sist jeg bestilte noe fra utlandet/ebay/amazon etc så har jeg fått et "ekspedisjonsgebyr" på 290-320 kroner fra et firma/bedrift som tar seg av fortolling/moms (et eller annet, jeg har ikke så mye peiling), greit nok om man kjøper noe dyrt som man skal betale 25% av til norge, men på slike småting synes jeg ikke det er verdt det! Hadde derfor håpet at en av butikkene som likevel tar inn razer produkter kunne bestilt med en slik, men det er kanskje ikke mulig? Skal høre litt rundt på mandag, men hadde vært fint å høre om noen andre har fått tak i gjennom norske butikker De du linker til passer til min gamle model, masse spennende på siden deres faktisk, tror muligens razer deathadder sine kunne passet til min med litt skjæring. Har du handlet der før? Synes det er vanskelig å velge musematte, har hatt vespula før, men tror kanskje jeg prøver invicta eller steelseries 4hd denne gangen. Lenke til kommentar
P373 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) hmm nei sånne "ekspedisjonsgebyr" har jeg ikke vært borti før. de gangene jeg har handlet på ebay har det gått smertefritt så jeg er ikke missfornøyd med de. nei jeg skulle til å handle noe greier der for en to mnd siden da jeg skulle handle ting til pc-bygging men så endret jeg på noe og fikk plutselig ikke bruk for det de solgte. så nei har aldri handlet der og har derfor ingenting å si om dem. er vanskelig å velge? nja, razer sine muser passer no greit til deres egne matter og de har jo en del av dem å velge mellom men nede på siden har de "choose your mat" hvor du kan finne hvilken som passer til deg. og viss man bruker softwaren razer synapse og kalibrerer mus mot matte så pleier no resultatet å være tilfredstillende. Endret 15. november 2014 av Xpozed Lenke til kommentar
Alyssa Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Synapse har ikke calibration for 2012 utgaven dessverre =( Har sendt mail til razer support nå så håper de kan hjelpe meg, musa har kun vært i bruk i 10 måneder så føttene bør vel ha holdt lengre uansett. Blir spennende å se hva de sier! Lenke til kommentar
Alyssa Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Usj Razer bryr seg overhodet ikke, ble sendt rundt til forskjellige folk før jeg fikk en link til nettbutikken deres med føttene Som om det ikke var der jeg startet. Dro ut og kjøpte en ny mus, ikke noe mer razer på meg iallefall. Lenke til kommentar
P373 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 hmm, leit at det måtte ende slik da. hvilket merke endre du opp med da? og hvor godt/dårlig likte du den? Lenke til kommentar
Alyssa Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Kjøpte en G502, ekstremt fornøyd med den så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå