glittergames Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Norges beste spillere gir deg fem råd hver.GUIDE: League of Legends Lenke til kommentar
Rick Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Linken til den artikkelen som har uttrykkene som skal forklare oss som ikke spiller LoL hva alt betyr er død 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Takk for at du sa fra. Nå er lenka riktig. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Dette var en artikkel som fikk meg til å forstå hvor lite jeg vet om LoL. Det er vel alltid slik når de som virkelig er dyktige snakker om noe Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Aimed at bronze leaguers, er det ingen high-end tips å få.. Når første tips er "husk å farm" da er det ikke veldig mye fallhøyde til laveste nivå. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Et tips: spille alle champs, få erfaring i alle match-ups, ikke bare "den champen jeg liker", da hindrer du deg selv mer en du avanserer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det er faktisk alt for mange som ikke fokuserer nok på farming, eller gjør det feil. Men vi skal huske å spørre deg neste gang vi søker tips fra proffene :-) 3 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Aimed at bronze leaguers, er det ingen high-end tips å få.. Når første tips er "husk å farm" da er det ikke veldig mye fallhøyde til laveste nivå. Du plukka ut ett av tjuefem råd, skrev om rådet så det ble så simpelt at det var innlysende, og feller en nedlatende dom over hele artikkelen basert på det. Skjerp deg! 7 Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Bra journalistikk!!! Endelig litt kvalitet i alt rælet vi ellers har i spillverdenen! 1 Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Faktisk beste artikkel jeg kan huske å ha lest på gamer.no. dette må vi ha mer av! 3 Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Ganske mange selvsagte tips, men bra med mer LoL-stoff. Endret 18. november 2014 av Alfadir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå