Fermate Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Dersom jeg vil prøve på en fresh installasjon, på en annen "server PC", hvor mye INI filer må jeg kopiere over bortsett fra selve basen for å få alt til å kjøre? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 databasen og settings.ini. Men søk i forumet. Lurer på om jeg har hørt om dette tidligere (dvs. kræsj ved soloppgang), men den buggen trodde jeg var fikset for leeenge siden. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Hm Var ikke fullt så lett å flytte seg. Men det er en annen historie. Jeg har andre dårlige symptomer: Gjør en ny install på en separat PC. Soloppgang OK. Kopierer over basen-> Krasj ved soloppgang. Konklusjon: Råttne data i basen FAAAAAEN, Jeg ORKER ikke å sette opp 480 eventer manuellt på nytt EN GANG til !!!! Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) YES YES YES YES !!!! Jeg fant bug'en: Tok en kopi av basen og begynte å slette Eventer. Først 50% så 25% OSV klassisk binær søk. Og DER var den: "IF The date is the First Søndag of Any Month" - jeg hadde glemt at denne kjørte sammen med Sunrise for å lade Segwayene en gang måneden Det krasjer altså når den skal evaluere denne dersom dagen er satt til SØNDAG eller LØRDAG. Med Mandag kjører den helt fint. Typisk "amerikaner feil" Gidder noen å verifisere dette på egen installasjon så kan vi rapportere det som en bug ? Endret 25. desember 2014 av Fermate 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Gidder noen å verifisere dette på egen installasjon så kan vi rapportere det som en bug ? Will do, i morgen - nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg er våken. God jul osv. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg klarer ikke gjenskape feilen her hos meg, men har opplevd fra tid til annen at det er problemer med Events. Det er såpass enkle feil at jeg bare har laget det på nytt og voila så fungerer det. Post gjerne bilde av ditt event så skal jeg gjøre det helt identisk og teste igjen. Morgens, den 26 Des 2014 - 01:46, sa: Fermate, den 25 Des 2014 - 13:57, sa:Gidder noen å verifisere dette på egen installasjon så kan vi rapportere det som en bug ? Will do, i morgen - nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg er våken. God jul osv. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Utgår... Endret 27. desember 2014 av Morgens Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Lag en slik og sjekk om HS3 bråstopper ved soloppgang: Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 OK, jeg legger den inn slik - poster resultatet i morgen... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 God morgen, solen er oppe og: Full kræsj HS3 startet eventen, men 1 sekund etter soloppgang gav Windows beskjed at programmet ikke fungerte. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Se der ja, kjører du norsk eller engelsk W7 på HS "serveren"? Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Norsk, dessverre. Jeg fikk en DVD-plate fra jobben og den var norsk. Dermed blir alt i loggen total "gresk" for Obama-folket. Men det var jo bra at vi fant buggen. Lenke til kommentar
Charlie Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Er det ikke støtte for feks ukedag nr? Søndag=7 Bruk av æøå i koding er jo å be om problemer.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Er det ikke støtte for feks ukedag nr? Søndag=7 Bruk av æøå i koding er jo å be om problemer.. .NET bruker ikke dagnavnet som identifikasjon, men det viser at det er norsk OS på maskinen. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Er det ikke støtte for feks ukedag nr? Søndag=7 Bruk av æøå i koding er jo å be om problemer.. .NET bruker ikke dagnavnet som identifikasjon, men det viser at det er norsk OS på maskinen. Niks, ikke norsk OS hverken på "Server" W7 som kjører HS3 eller på "client" maskinen (som setter opp scriptet)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå