AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 OK, så de siste 5 dagene har jeg gått rundt med slim i halsen som jeg ikke har klart å fått opp. Uansett hvor mye jeg hoster eller harker, kommer det aldri lenger opp enn til strupen, hvor det rett og slett bare må svelges igjen. De første to dagene hadde jeg feber, og jeg var hjemme fra skolen. Feberen forsvant, men jeg sitter fortsatt igjen med dette ekle slimet. I morges hadde det løsnet litt, muligens fordi jeg nettopp har prøvd en hostesaft, og jeg så for første gang at slimet var helt seigt og grønt. Er dette bare noe forbigående som f.eks. bronkitt eller er det noe jeg burde ta til legen? Anonymous poster hash: 08d57...c43 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ja, det er forbigående. Når slimet blir seigt og grønt, er det et tegn på at du blir friskere. Du kan bruke slimløsende dersom det plager deg, f.eks; http://www.apotek1.no/produkter/slimlosende-produkter-12599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå