luistheghost Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Nede på stasjonen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hei Olav Bjarte ! Dette var virkelig stemningsfullt , velkomponert og med fint lys. Og det passet bra i sort/hvitt. Sporene og mastene drar oss innover i bildet og skaper en tredimensjonal virkning. mvh Alec Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Flott utsnitt, at du velger deg ut av 1/3 delingen og lar linjene komme ut/inn i bildet der de går, legger en flott spenning til bildet. Liker s/h stemningen også. Savner kanskje litt mer dybdeskarphet, men det er vel en smaksak Det blir masse rom for tanker her, synes bildet er flott Endret 16. november 2014 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Hmmm, hvordan får jeg fjernet denne da ? PS! Så bildet i full størrelse, ting endret seg, glem det jeg skrev om dybdeskarphet Endret 16. november 2014 av Jentungen2 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Takk for kommentarene! @ Anita: Vi kan alle gjøre småfeil som vi poster litt for tidlig. Dybdeskarphet: Skinnene forsvinner inn i en tåkedott, men bare lett skodde og svakt solskinn der jeg stod, kanskje derfor vi kan bli villedet. -bjarte. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 God dybde her også synes jeg du har brugt en god farve tone ..fungere godt vh suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg