Gå til innhold

Hvilket p2p program bruker du?


Ueland

Hvilket p2p program bruker du?  

882 stemmer

  1. 1. Hvilket p2p program bruker du?

    • KaZaA
      34
    • KaZaA Lite
      166
    • Grokster
      1
    • Morpheus
      1
    • oDC
      26
    • Torrent Storm
      6
    • WinMX
      36
    • Imesh
      11
    • Bearshare
      3
    • EMULE
      62
    • LimeWare
      4
    • eDonkey
      23
    • Freenet
      0
    • Gnutella
      2
    • Shareaza
      39
    • Direct Connect
      14
    • DC++
      300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker selv iMesh.

 

Har prøvd Kazaa mange ganger men får bare laste av 2-3 brukere av gangen så hastigheten min på Kazaa har aldri vært over 20-30KB/s

 

iMesh klarer fint 130-140KB/s

Hei, hvilken verson har du? Tror du at du kan sende den til meg? Og er den full av spyware? Jeg lastet ned en verson men jeg fikk en følelse at den var proppet med searchbars og slikt stuff...

Lenke til kommentar

Jeg har brukt KaZaA Lite en lang stund med noe misnøye over dårlige søkeresultater og overføringshastigheter, men har nå nylig gått over til BearShare. BearShare er akkurat like lett å forstå som KaZaA, men virker som om det fungerer rett og slett bedre enn KaZaA og får bedre overføringshastigheter. Jeg har også testet DC++, men på tross av mye slit med det, fikk jeg ikke de resultatene jeg ønsket. WinMX er helt OK, men virker litt utdatert, og ser ut som det er koblet til mindre nettverk.

 

Minus med BearShare er jo selvsagt at den installerer automatisk WeatherCast og et program kalt "Save!" som sørger for å skaffe deg Pop-ups i tide og utide, men det er jo bare å fjerne WeatherCast på samme måte som man fjerner alle andre programmer, og la Ad-Aware finne og slette "Save!".

Lenke til kommentar

HAHAHA

 

Måtte **** meg bare le litt her, når jeg fikk "warning pga oppfordring til warez".

 

Hva i all verden er poenget med denne pollen? Finner det irriterende da alle disse programmene er for å skaffe seg filmer, spill og musikk, ULOVLIG og gratis. La oss reklamere for alle disse programmene, slik at folk kan finne ut hvilke som evt. er de beste, og laste ned ting ULOVLIG enda fortere/bedre og mere.

 

bah
Endret av Kauder
Lenke til kommentar

Flere linux distroer blir distrubuert gjennom fildelingsprotokollen BitTorrent. BitTorrent sparer servere for mye trafikk. Et eksempel er xandros som nylig kom ut i gratis versjon. Du kan laste den ned gratis gjennom BitTorrent eller du kan betale 10$ og laste den gjennom Hyper Text Transfer Protocol

 

Fildelingsprogram er ikke ulovlige i seg selv.Det er det du velger å gjøre med det.

 

Biler kan brukes som fluktbiler i ran eller som mordvåpen. Skal man ikke få kjøpe bil da?

Lenke til kommentar

Ok.

 

Gå på START -> Kjør og skriv: "telnet 10.0.0.1"

 

Hvis du kommer inn og det står at du skal skrive et brukernavn, så skriv "admin" og "noway" som passord. Hvis dette mot all formodning skal funke, så kontakt meg PM.

 

Ved Telenor så tror jeg du må kontakte de og få de til å åpne port for deg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...