Gå til innhold

Hvilket p2p program bruker du?


Ueland

Hvilket p2p program bruker du?  

882 stemmer

  1. 1. Hvilket p2p program bruker du?

    • KaZaA
      34
    • KaZaA Lite
      166
    • Grokster
      1
    • Morpheus
      1
    • oDC
      26
    • Torrent Storm
      6
    • WinMX
      36
    • Imesh
      11
    • Bearshare
      3
    • EMULE
      62
    • LimeWare
      4
    • eDonkey
      23
    • Freenet
      0
    • Gnutella
      2
    • Shareaza
      39
    • Direct Connect
      14
    • DC++
      300


Anbefalte innlegg

Har skaffet meg ein ny p2p nå. zDC++. DC++ med støtte for multidownload :woot:

hvor finner man dette zDc++ har Googla det men bare italienske og andre språklige sider som jeg ikke fatta kom opp

du finner det på den siden som er italiensk :roll:

engelske versjonen er tilgjengelig til nedlasting på linken rett under den italienske, men for å gjøre det enkelt for deg så trykker du bare her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Connection Settings i zDc++??

 

ke e ipen eg ska bruke til Active connection?

d står red the readme/newbie help if unsure, men kor e den?

nå er ikke www.whatismyip.com oppe som er det enkleste, men hvis du har ngt kan du gå inn i telnet å finne det ut ved å velge "quick view" og leser på "Current Wan connection status" det er den ip-adressen som ikke begynner på 10.x.x.x. Husk for å bruke Active connection må du ha en åpen port.

Lenke til kommentar
Overnet, kunne det passet inn i avstemmningen??

Tenkte på det samme jeg. Men jeg stemte på eDonkey siden det er så å si det samme.

samme her, men synes Overnet godt kunne bli lagt til. Eller kanskje klientene kunne grupperes etter nettet de brukte... "eMule/eDonkey/Overnet" f.eks. ?

Lenke til kommentar
Kjører Kazaa lite k++, en norsk utgave som ikke kan lastes ned lenger(kazaa lite ble lakt ned men ikke servern(e))

FastTrack som KaZaA lite++ og andre klienter bruker er ikke sentralisert som napster en gang var. Det holder ikke å bare fjerne web-serverene for klientene vil altid ha kontakt med hverandre. Det er svært få nettverk i dag som er sentraliserte som f.eks napster var. FastTrack er som Gnutella på en måte sentralisert siden det bruker "supernodes" til å rute søkene så du får en noenlunde rask respons, men de er ikke nødvendige.

Lenke til kommentar

ikke krever tracker? :roll:

shareaza krever ikke tracker fordi router data gjennom Gnutella2 protokollen, men du kan da bare overføre filer fra klienter som også støtter Gnutella 2 protokollen ved siden av BitTorrent og det er så vidt jeg vet shareaza den eneste klienten som gjør. Shareaza begynner å bli ganske utbrendt så du har alikevel ganske mange sources å boltre deg i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...