Gå til innhold

Hvilket p2p program bruker du?

Ueland

Hvilket p2p program bruker du?  

882 stemmer

1. 1. Hvilket p2p program bruker du?

• KaZaA
      34
    • KaZaA Lite
      166
    • Grokster
      1
    • Morpheus
      1
    • oDC
      26
    • Torrent Storm
      6
    • WinMX
      36
    • Imesh
      11
    • Bearshare
      3
    • EMULE
      62
    • LimeWare
      4
    • eDonkey
      23
    • Freenet
      0
    • Gnutella
      2
    • Shareaza
      39
    • Direct Connect
      14
    • DC++
      300

Anbefalte innlegg

Hallo, har brukt en kombinasjon av kazaa lite, imesh, emule... har prøvd å laste ned bit torrent, men den funker ikke hos meg...... kommer bare at jeg har fått installert den på maskinen og så kommer en link til å gi donasjon til programmeren.,,, hvor laster dere ned bit torrent??  :roll:

Last ned bit torrent-klient her: http://bitconjurer.org/BitTorrent/

Jeg bruker mye dc++ kombinert med moglo, som søker gjennom huber for filer. Ellers bruker jeg en del bit torrent og litt k++. Har prøvd litt eMule i det siste, men har bare fått lowID og gir snart opp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Har brukt bittorrent en stund nå. Greit prog, der en finner hva en skal ha, litt tungvindt og resume nedlastninger, men det er bare en vansak. ODc er komplisert, har prøvd det, men vanskelig med alle de ørten HUB'ene som var nevnt i post ovenfor her.

er [link fjernet av moderator] nede for tia?

Finns det andre nettsider som støtter bittorrent?

Lenke til kommentar

Hva sier egentlig i detalj om nedlasting?

Tenker da på hvor den ulovlige delen egentlig er?

Det er ulovlig å dele ut, men å laste ned? Er det ikke som med kjøp og salg av alkohol og tobakk? Bare uten aldersgrense selvfølgelig. Lov å kjøpe uansett alder, men ikke lov å selge til mindreårige? Uten alder... Dette ble bare tull, men dere vet hva jeg mener likevel...

Hva sier loven?

Lenke til kommentar
linken funker for meg...

bruker WinMX jeg, og litt kazaa

virus på alt du laster ned av kjørbare filer omtrent, men når det går i musikk som her går det greit :)

ja, nå funket den på meg å jo.. du verden :D

Bruker flere, helst Bit torrent nettverket eller kazaa med diet hack. litt emule og imesh i blant og..

Har aldri fått virus på kazaa jeg, det er egentlig ganske sykt for jeg har lastet ned mange filer der i tillegg til bilder og musikk... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...