Gå til innhold

Hvilket p2p program bruker du?

Ueland

Hvilket p2p program bruker du?  

882 stemmer

1. 1. Hvilket p2p program bruker du?

• KaZaA
      34
    • KaZaA Lite
      166
    • Grokster
      1
    • Morpheus
      1
    • oDC
      26
    • Torrent Storm
      6
    • WinMX
      36
    • Imesh
      11
    • Bearshare
      3
    • EMULE
      62
    • LimeWare
      4
    • eDonkey
      23
    • Freenet
      0
    • Gnutella
      2
    • Shareaza
      39
    • Direct Connect
      14
    • DC++
      300

Anbefalte innlegg

Utrolig leit å høre Goebbels, vet ikke hva jeg hadde gjort om det hendte meg!

Oldboy Jenny: Ja slsk har vært særdeles ustabil den siste tiden, det detter ut med jevne mellomrom men så kommer det tilbake igjen noen ganger etter 15 minutter andre ganger tar det lengre tid.

Trur ikke de som velger slsk velger det for at tjenesten er velfungerende, men heller for at den har et sinnsykt godt utvalg, iallefall på det som jeg er interesert i. Vet om endel STORE dj's som bruker det, kan nevne Laurent Garnier og Carl Cox.

Soulseek ble ikke lagd for og trekke til seg så mange brukere, men etter at audiogalaxy forsvant kom en hærskare over dit, de begynte umidelbart og slite med å takle all trafikken (opprinnelig var tjenesten ment kun for elektronisk musikk, sånn er det ikke lengre).

Fyren bak, Nir, var også med på og utvikle Napster, så det er nok derfor de to ligner så pass mye.

Men 1 gang i løpet av en måned, da har nå vært særdeles uheldig...

jeg kommer meg på stort sett alle gangene jeg prøver.

Du får bruke den "check server status"-knappen.

Håper for guds skyld de jobber med problemet.

Uten p2p vil nettet være ubrukeli i mine øyne, om det da ikke kommer en nyvinning fra plateselskap og lignende, men det er vel høyst usannsynlig.

mvh m-p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er DC++?

Det P2P programmet med mest sharing på, mye mer enn Kazaa. Tror det er mange mange mange mange mange petabyte. Det er mye mer komplisert enn Kazaa, istedenfor allt på ett sted på du koble deg opp mot hubber. Du må share vanliighvis flere gb, lurt å ha 10-20 gb minimum. Skal ikke gp inn på hva du kan finne der. Men den er ytterst anbefalt!

Lenke til kommentar

Bruker Direct Connect. Men i går kom det frem en feilmelding..

---------------------------

Direct Connect Has Encountered An Error -

at System.Drawing.Font.Initialize(FontFamily family, Single emSize, FontStyle style, GraphicsUnit unit, Byte gdiCharSet, Boolean gdiVerticalFont)

at System.Drawing.Font..ctor(FontFamily family, Single emSize, FontStyle style, GraphicsUnit unit, Byte gdiCharSet, Boolean gdiVerticalFont)

at System.Windows.Forms.ControlPaint.FontInPoints(Font font)

at System.Windows.Forms.Control.get_DefaultFont()

at System.Windows.Forms.Control.get_Font()

at System.Windows.Forms.Control.AssignParent(Control value)

at System.Windows.Forms.ControlCollection.Add(Control value)

at System.Windows.Forms.ControlCollection.AddRange(Control[] controls)

at lj.Magic.Controls.TabControl..ctor()

at bb.mh.oj.InitializeComponent()

at bb.mh.oj..ctor()

at bb.ef.ff.Start(String[] Args)

at bb.ef.ff.Main(String[] Args)

OK

Noen som vet hva som skjer? Hvordan jeg kan fikse det? Har prøvd å re-installere.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg KazaA-Lite?

Noen linker?

du finner link til både kazaa lite++ og flere andre p2p programmer i p2p guiden, men for å gjøre det enkelt finner du den her på engelsk og her på norsk. Hvis du absolutt skal bruke FastTrack og KaZaA anbefaler jeg heller å bruke Diet KaZaA som er blitt oppdatert nokså nyligt i motsettning til KaZaA lite++

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Legg til sharereaza eller hva det heter i avstemningen.

Og Bit Torrent står oppført to ganger.

Forresten, både kazaa og kazaa lite kobler seg opp til samme nettverk. Det er bare to forskjellige klienter. Og Bit Torrent er et slikt nettverk som det kobles mange forskjellige klienter opp mot.

Enten bør dere har de forskjellige nettverkene, (Kazaa-nettverket, DC-nettverket, BT-nettverket, Morpheus-nettverket osv) eller så bør dere kjøre klienter (Kazaa, kazaa lite, oDC, DC++, BitTorrent, BitTorrent+, BitTorrent Experimental, Shadows BitTorrent, Azereuz, Morpheus, Grokster, Bearshare osv)

Så jeg stemmer for at dere lukker pollen og starter en ny, over hvilket nettverk vi bruker. Det er det som er interresant...

Hva er egentlig forskjellen mellom Kazaa og Kazaa Lite?

KaZaA Lite er "hacker-versjonen" av KaZaA.

Null spam og pop-ups :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...