Adrax Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Kjøpte Standalone for noen dager siden men kjenner ingen som spiller Standalone.. Regner med flesteparten her har spilt seg lei allerede men gir det et forsøk likevel. Noen her som har Standalone og vil spille? Kjekt om noen er kjent med de forskjellige stedene, for jeg er helt håpløs å navigere med kart og kompass. Prøver å finne den store flyplassen.. Let me know! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Ja! Men jeg spiller veldig sjeldent da, nå i det siste har det vært en gang i uka + at jeg har gått meg bort langt nord-west for NWAF. Endret 28. november 2014 av morgan_kane Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Har ikke giddi å kjøpe det enda. Ser etter et bra multiplayer-spill som ikke er FPS. Hadde kjøpt det, men driver med andre survivalspill. Har drøssevis, men alle er singel Lenke til kommentar
Armani Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Adrax, Vi er flere som spiller med hverandre og har egen DayZ server, join vår Teamspeak etter skole/jobb tid så har du alltid noen å spille med. Teamspeak IP: ts.ghetto-gaming.com DayZ IP: 217.23.15.148:2502 Ser frem til å spille med deg, vi har en del utenlandske medlemmer så prøver å rekruttere flere norske. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Adrax, Vi er flere som spiller med hverandre og har egen DayZ server, join vår Teamspeak etter skole/jobb tid så har du alltid noen å spille med. Teamspeak IP: ts.ghetto-gaming.com DayZ IP: 217.23.15.148:2502 Ser frem til å spille med deg, vi har en del utenlandske medlemmer så prøver å rekruttere flere norske. er det arma2 dayz mod eller? Lenke til kommentar
Armani Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Nei det er Standalone versjonen, men vi spiller også en del CS:GO når vi tar pauser fra DayZ iløpet av dagen, så her finner du alltid noen å spille aktuelle spill med Lenke til kommentar
eskads Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 En kamerat og meg spiller mye DayZ er bare å bli med oss om du vil, send meg en pm så kan vi fikse det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå