Instinkt Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg lurte på om noen av dere anbefaler å kjøpe en sånn trygghetsavtale der man får reparert eller en ny konsoll hvis noe skjer med den, selv om det er jeg som har ødelagt den ved et uhell eller lignende. Jeg skal snart oppgradere til PS4, men har vært litt usikker om jeg skal kjøpe sånn trygghetsavtale(forsikring) for den. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 det er verdt det hvis du er en klossmasjor Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 det er verdt det hvis du er en klossmasjor Vel, for å si det sånt så har PS3en funket perfekt fra den ble kjøpt for 4 år siden til i dag Er nok ikke en klossmajor eller noe i nærheten av det.......... Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 det er verdt det hvis du er en klossmasjor Vel, for å si det sånt så har PS3en funket perfekt fra den ble kjøpt for 4 år siden til i dag Er nok ikke en klossmajor eller noe i nærheten av det.......... Og du har vel ikke bikkje eller små barn? Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 det er verdt det hvis du er en klossmasjor Vel, for å si det sånt så har PS3en funket perfekt fra den ble kjøpt for 4 år siden til i dag Er nok ikke en klossmajor eller noe i nærheten av det.......... Og du har vel ikke bikkje eller små barn? Nope. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Da er vel svaret innlysende? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hva er det som kan gå galt med en konsoll? Så lenge du setter den en trygg plass så skal det ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Butikken har enorm avanse på slike trygghetsavtaler, og selgere bes om å aktivt pushe alle de gode sidene. Når butikken tjener godt på slike avtaler er det fordi det ikke er verdt det for forbrukeren. En trygghetsavtale (og også forsikringer generelt) er en god investering dersom man ikke har råd til å miste det man forsikrer, slik som helsa si, alt innboet i huset osv. Småting man har råd til å erstatte dersom noe går galt burde man vanligvis ikke ha noen slik avtale på 3 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hadde glatt takket nei til en trygghetsavtale. Jeg tilbyr kometforsikring til bare 99 kr pr. mnd. Hvis en komet treffer deg og du dør får du 2 millioner kr. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg lurte på om noen av dere anbefaler å kjøpe en sånn trygghetsavtale der man får reparert eller en ny konsoll hvis noe skjer med den, selv om det er jeg som har ødelagt den ved et uhell eller lignende. Jeg skal snart oppgradere til PS4, men har vært litt usikker om jeg skal kjøpe sånn trygghetsavtale(forsikring) for den. Er det verdt det? Om du pendler mye med den kan det oppstå noen situasjoner som er ute av din kontroll, men som flere sier, ligger den på stedet hvil i de neste 4-5 årene skal det ikke være nødvendig, prisen ligger vel på rundt 599.- så vidt jeg har skjønt, ihvertfall prisen på Xone avtalen jeg kjøpte her om dagen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg ville aldri kjøpt det ihvertfall. Går den i dass, får du ny. Kjøp deg heller ett spill er to ekstra 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå