Yob tvaya mat' Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hello Norge. Mitt navn er Dimitrije! Jeg er 18 år og bor i buskerud i Norge og føler meg norsk, til tross for at jeg som dere kanskje skjønte etter navnet å bedømme er oppvokset 8 år i Russland. Hvis det er andre her inne med russisk kjennskap/bakgrunn er det like kult jeg går allmenn påbygg og skal søke politihøgskolen da jeg blir 20. Har vert på forumet i mange år, men aldri laget en egen tråd lik den her! Spør meg om masse om dere lurer på noe om russkiy feredtsiya, spør ivei! Før dere spør kan jeg svare på noen ting: 1. Nei, jeg drikker ikke vodka på skolen eller hver dag engang nesten 2. Jeg har ingen russisk kone 3. Jeg er ikke korrupt 4. Jeg supporter ikke Stalin eller Putin 5. Jeg har en babushka, ja! 6. Ja jeg er skinnet. Hvis dere lurer, er dette billigst for oss og det som er billig er bra! Hele kjøleskapet er stappa med først price! Beklager for skrivefeiler Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Har du dashcam i bilen? Spiller du EVE/Dota/CSGO og skriker "Cyka blyat" i en hver omstendighet? Jeg bare spøker med deg. Russere er fete! Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Hahaha, ja mama og tata har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå