Mr. Spaceworld Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Lillebroren til dama har en gammel HP Pavilion Elite HPE-432sc. Den hadde stått å samlet støv en stund, men her om dagen spurte han meg om jeg kunne hjelpe han med å installere windows på nytt. Før jeg rakk å komme bort hadde han funnet reboot settings og klart det selv. Jeg sjekket produktnummeret på denne og ble ikke akkurat imponert. Tenkte jeg kunne overraske han litt med å booste den litt. Jeg har ikke så veldig peiling på hva som passer på så gammelt system. Tenkte at å sette inn en SSD og ny GPU bør gjøre store underverker. Hva med disse Vil det passe? Bedre forslag? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Listen er ikke offentliggjort. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Listen er ikke offentliggjort.My bad, takk for at du påpekte det! Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Kjøp GTX 750 Ti versjonen til ca kr 200 mer. Vent heller med minne hvis det blir for mye for budsjettet. SSD'en er et godt valg. 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Er litt vanskelig å finne noe når man ikke helt har en prisklasse. Er det en maks grense? For jeg tror ikke det går ann å finne noe billigere enn det der, men som han sier over her 750ti vil du kunne hente mye kraft for pengene. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Ja litt dumt av meg å ikke skrive pris. Men jeg vil jo prøve å gjøre det billigst mulig. Han får jo dette bare fordi jeg har lyst å gi han det. Men om dere ser linken til hva han har så tror jeg ha blir mer enn førnøyd med det jeg har valgt (har lagt ved TI versjonen nå). Det sitter et GT 320 og en 5200rpm snurredisk i maskinen i dag... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Det er vel Intel SSD 530 som gjelder nå... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Vil bli en massiv forbering uansett. Du kan jo se på brukten etter brukt I7 860 elns når tiden kommer elns. Ser flott ut enn så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå