AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 sorry, fikk ikke fulført forrige tråd. Jeg har i noen dager vært uvel, svimmel, slapp og litt kvalm. Har vart i 4 dager nå. Hadde feber en kveld, men sikkert hatt det flere ganger. Jeg hoster også en del. Ligner egentlig litt på influensa, men vet ikke helt om det er det. Noen som har/har hatt noe liknende? Anonymous poster hash: 491b4...60f Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Høres nå ut som helt vanlig småsyke. Det har vel alle hatt Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg har hatt noe lignende mange ganger. Tror det heter forkjølelse. 1 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Jepp, det kalles mannefødsel, fordi det bare rammer menn og er utrolig alvorlig og plagsomt. Kan ikke en gang sammenlignes med kvinnefødsel fordi mannefødsel kan pågå i opp til 11 dager. Som regel varer det bare 5-7 dager. Du må bare gjennom det. Fødsel nr. 2 går som regel mye lettere fordi da vet man hva man har i vente. Et annet tips er at du bør ha en annen kvinne tilstede slik at det er noen som synes synd på deg. For guds skyll bør du ikke nevne ordet fødsel. Ta det med ro, drikk plenty med væske, bruk smertestillende hvis nødvendig og god bedring. Endret 15. november 2014 av Gregersen Lenke til kommentar
newhere Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jepp, det kalles mannefødsel, fordi det bare rammer menn og er utrolig alvorlig og plagsomt. Kan ikke en gang sammenlignes med kvinnefødsel fordi mannefødsel kan pågå i opp til 11 dager. Som regel varer det bare 5-7 dager. Du må bare gjennom det. Fødsel nr. 2 går som regel mye lettere fordi da vet man hva man har i vente. Et annet tips er at du bør ha en annen kvinne tilstede slik at det er noen som synes synd på deg. For guds skyll bør du ikke nevne ordet fødsel. Ta det med ro, drikk plenty med væske, bruk smertestillende hvis nødvendig og god bedring. What? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 sorry, fikk ikke fulført forrige tråd. Jeg har i noen dager vært uvel, svimmel, slapp og litt kvalm. Har vart i 4 dager nå. Hadde feber en kveld, men sikkert hatt det flere ganger. Jeg hoster også en del. Ligner egentlig litt på influensa, men vet ikke helt om det er det. Noen som har/har hatt noe liknende? Anonymous poster hash: 491b4...60f Høres ut som en helt vanlig sykdom som sikkert blir bra igjen... Du sier du hoster mye, sjekk pusten din. Dersom du har rar lyd når du puster, feks surkling eller pipelyd så er dette tegn på lungebetennelse, og det må du til legen å få medisiner for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå