Gå til innhold

Norton Antivirus

Delline

Anbefalte innlegg

[color=purple][b]Hei Dere :grine:

Jeg får ikke aktivert autoprotekt og e-post på Norton antivirus.Jeg oppdaterer programmet ofte.
Jeg har også ZA på maskinen tror dere at den kan blokkere for Norton.Jeg kan gå inn i Norton og sette på autoprotekt,men når jeg logger meg på ser jeg at autoprotekten blir rød.
Håper dere kan hjelpe meg med dette og på forhånd takk .

hilsen[/b][/color]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALDRI ha to virus-killere på maskinen samtidig! du risikerer å miste alt til et virus! det skjedde med meg. fikk et vanlig virus, men hadde norton 2003 og pccillin på en gang. de begge blokkerte hverandre, og viruset ødela alt. måtte bruke 10 timer(!) på å low level formatere hddene mine. la norton stå og fjern det andre.

Lenke til kommentar
ALDRI ha to virus-killere på maskinen samtidig! du risikerer å miste alt til et virus! det skjedde med meg. fikk et vanlig virus, men hadde norton 2003 og pccillin på en gang. de begge blokkerte hverandre, og viruset ødela alt. måtte bruke 10 timer(!) på å low level formatere hddene mine. la norton stå og fjern det andre.

Nå har jeg fjernet Zone Alarm ;) Men det hjalp ikke å få orden på Norton.

Lenke til kommentar
Hei!

Har du prøvd å slå av ZoneAlarm(ikke ani-virus,firewall)?

Ha på autoprotect,men slå av når du skal spille eller utføre andre krevende opgaver!

Prøv å reinstaller antivirus og oppdater.

Hvordan resinstallerer jeg oppdatterer Norton.Dere må tro jeg er dum her.Jeg trodde jeg var klok som ordnet med ZA for å være ekstra sikker. :wow:

Jeg innser at jeg har mye å lære fra dere,kvinnfolk og data er som bil og kvinnfolk. :)

Lenke til kommentar

Hei igjen! :nice:

ikke vær flau for å spørre,det er sånn man lærer.har selv erfart problemer med zonealarm etter opgradering av icq.rart,men sånn er det i denne verden.ikke alle programmer samarbeider.prøv deg frem.jeg hadde prøvd å gå på legg til/fjern programmer i kontrolpanel.gå ofline og avinstaler både norton og zonealarm.legg disse inn igjen og gå på (live)update på begge programmene.bedre hjelp fra meg enn ingen hjelp håper jeg.

fjaslokt!

les grundigre....eller kanskje du bare måtte bryøte deg frem for å gjøre inntrykk på damene?du hjalp lite til også ser det ut som for meg.....kanske deo hjelper i den virkelige verden? :shrug:

Lenke til kommentar
Bare til etteretning er ZoneLabs en FIREWALL og overhodet ikke en "viruskiller" er ikke bare knappen som blir rød når folk uttaler seg om noe de ikke vet nok om. For all del legg in firewall igjen. Har du Outlook på maskinen ?

Hei igjen ;)

Jeg har ikke outlock på maskinen,jeg bruker Msn hvor jeg har e-mail.Men outlock følger med windows.

Router hva er det ?

hilsen

Lenke til kommentar
Hei igjen! :nice:

ikke vær flau for å spørre,det er sånn man lærer.har selv erfart problemer med zonealarm etter opgradering av icq.rart,men sånn er det i denne verden.ikke alle programmer samarbeider.prøv deg frem.jeg hadde prøvd å gå på legg til/fjern programmer i kontrolpanel.gå ofline og avinstaler både norton og zonealarm.legg disse inn igjen og gå på (live)update på begge programmene.bedre hjelp fra meg enn ingen hjelp håper jeg.

fjaslokt!

les grundigre....eller kanskje du bare måtte bryøte deg frem for å gjøre inntrykk på damene?du hjalp lite til også ser det ut som for meg.....kanske deo hjelper i den virkelige verden? :shrug:

Hei på deg ;)

Jeg fikk maskinen sendenes fra Irland da var alle bruker program og Norton innstallert på maskinen min.Husker ikke om jeg fikk Norton Anti virus med pakken.

Ellers leser jeg Komputer for alle for å lære noe mer,men det jeg har oppdaget med bladet er at mange av de rådene de gir hvor en skal finne rellatert stoff,følger det med mye cookies som tar stor plass.Må jeg gå inn på "kjør" i windows for å reinnstallere Norton Antivirus.

Ja jeg er en dame i voksen alder og har blitt helt hekta på "svartingen "min.

Jeg er meget stolt av det vidunderet jeg har på pc bordet,slik som gutta hadde en Ferrary i garasjen. :)

Menge hilener fra

Lenke til kommentar

JIPPI :D

En stor takk til dere gutter som hjalp meg med problemet.Jeg oppdaget det nå for litt siden.Etter at jeg fjernet ZA er Norton helt normal autoprotetkt er på og e-mail er også i orden.Da regner jeg med at Norton er nok beskyttelse mot alle de virusene som dukker opp når jeg er flink til å oppgradere Norton.

Mange klemmer til dere :-)

hilsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...