Gå til innhold

Trenger i7core til bedre stream!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kjenner jeg hverken programvaren eller oppsettet ditt, men det er jo mulig at programvaren ikke klarer å utnytte oppsettet ditt skikkelig. Da er jo det mulig at grafikkberegningene blir utført på den integrerte GPUen i Intel® Core™ i5-4670K, og den er litt pinglete. Jeg ser at Xsplit har et forum som brukerne vet å benytte seg av. Der er det sikkert råd å få.

Lenke til kommentar

Jeg streamer for det meste League of legends, CS:Go og litt av vert som finnes på steam, driver også med consol spill, men siden jeg bor på et lite rom i en leilighet i ukedagene så har jeg ikke plass til mitt fulle gameing oppsett så driver for det meste med PC gaming.

Har 44,8 i upload som skal være mer en bra til streaming.

Lenke til kommentar

hk (hovedkort) er det store kortet som sitter på bakveggen i kabinettet ditt som alle de andre komponentene er koblet på, står ofte ett navn rett på kortet, men vist du har bestilt pc'n på en nettbutikk så er det enklere å logge inn der å se hva som er bestilt

Lenke til kommentar

Han har i dag en i5-4670K, så da skal det være mulig å oppgradere til 4790k siden begge er LGA1150.

Har selv en 4790K i streamingriggen min, men det er en dedikert rigg for streaming med capturecard.

Hva ligger CPU'en på når du spiller CS/LoL uten å streame?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...