KalleJonaskarlErik Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Nvm fant ut av det xD Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Men Hva har skjerkorte mitt med at prossesoren min jobber formye når jeg streamer? Det er sånn at når jeg streamer så bruker den 30-50% av prossesoeren men så har den plutselig fått seg opp i 80% som jeg slitter med nå = / Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hvilken streamingtjeneste benytter du deg av, da? Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Jeg har hovedsaklig brukt OBS men så når jeg begynte å jobbe så valgte jeg å kjøpe meg XSplit lisens siden jeg aldri hatt problemer med xsplit men jeg får ikke til en helt grei kvalitet der siden der får jeg bare dårlig eller super bra kvalitet og på den brae så får jeg lag spikes Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Nå kjenner jeg hverken programvaren eller oppsettet ditt, men det er jo mulig at programvaren ikke klarer å utnytte oppsettet ditt skikkelig. Da er jo det mulig at grafikkberegningene blir utført på den integrerte GPUen i Intel® Core™ i5-4670K, og den er litt pinglete. Jeg ser at Xsplit har et forum som brukerne vet å benytte seg av. Der er det sikkert råd å få. Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Kan prøve meg på det ja, men jeg har bare ikke fortsått helt hvorfor jeg har fått disse problemene siden jeg har jo jobbet en del med settingene som skal gjøre at alt går fint men lika vell fått disse problemen som lag spiks og lag generelt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Edit: Så ikke at det var spurt om. Endret 16. november 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Skjermkortet skal i utgangspunktet ikke være noe problem når det kommer til OBS, da den i utgangspunktet bruker CPU og ikke GPU. Unntaket er om du selv går inn i settings og aktiverer QuickSync eller Nvenc. Har du testet denne? https://obsproject.com/estimator Hvilke spiller det du prøver å streame, og hva er opphastigheten din? Endret 17. november 2014 av Zicozz Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Jeg streamer for det meste League of legends, CS:Go og litt av vert som finnes på steam, driver også med consol spill, men siden jeg bor på et lite rom i en leilighet i ukedagene så har jeg ikke plass til mitt fulle gameing oppsett så driver for det meste med PC gaming. Har 44,8 i upload som skal være mer en bra til streaming. Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Skal teste den liken din når jeg er ferdig på skolen Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Har Sjekket ut linken og endret litt i innstiligene og det står at jeg skal kunne streame fint i 720-1080p men det endre ikke at prossesoren min jobber så hardt at det komme lag spikes. Skal teste det på nytt nå, men tror ikke noe har endra seg Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Du kan jo sjekke om du kan bruke denne cpu, https://www.komplett.no/intel-core-i7-4790k/817261 Hvilket hk har du? Endret 17. november 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Hva er Hk? Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 hk (hovedkort) er det store kortet som sitter på bakveggen i kabinettet ditt som alle de andre komponentene er koblet på, står ofte ett navn rett på kortet, men vist du har bestilt pc'n på en nettbutikk så er det enklere å logge inn der å se hva som er bestilt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ja eller installere dette programmet. HWiNFO64 http://www.hwinfo.com/download.php Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Han har i dag en i5-4670K, så da skal det være mulig å oppgradere til 4790k siden begge er LGA1150. Har selv en 4790K i streamingriggen min, men det er en dedikert rigg for streaming med capturecard. Hva ligger CPU'en på når du spiller CS/LoL uten å streame? Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Den ligger mellom 25-32 % også blir den ca 50% når jeg tabber men det er sånn 1 sek så er det vekke! Uten stream Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Han har i dag en i5-4670K, så da skal det være mulig å oppgradere til 4790k siden begge er LGA1150. Har selv en 4790K i streamingriggen min, men det er en dedikert rigg for streaming med capturecard. Hva ligger CPU'en på når du spiller CS/LoL uten å streame? jepp, men jeg tenkte på bios Lenke til kommentar
KalleJonaskarlErik Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 hva skal jeg installere ? og hva gjør den Kjetil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå