Alfaomega Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Når jeg starter ps4 og kobler til hdmi så kommer ingenting opp. Jeg får heller ikke opp bilde når jeg holder inne på-knappen for å få den til å gå i safety mode. Tven er en fem år gammel samsung. Model: LE40B535P7W Ps4en funker fint med en tv fra 2013. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Googlet problemet og ser at flere sliter. Spesielt med Samsung-tver.Du sier det fungerer fint med en tv fra 2013. Har du prøvd å koble PS4en til denne for så å endre fargeinnstillingene på konsollen for så å koble den tilbake til den gamle tven? Leser at flere har fått dette til å virke.Hadde selv en eldre Samsung-TV på min PS4 i starten og den slet med flimring dersom HDCP stod på. Kan være aktuelt å prøve å slå av dette også (merk da at bluray-filmer kan bli et problem). 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvis du ikke har gjort det, så ville jeg aller først prøvd å oppgradere firmware på TV'n for å se om det hjelper. http://www.samsung.com/no/support/model/LE40B535P7WXXE 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå