DrSilence Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg syssler med å få på plass en maskin i stua for å spille musikk og film, og å vise bilder, men jeg er ikke interessert i å ha en pc-skjerm stående der. Hvordan kan jeg få til et akseptabelt resultat med TV som eneste skjerm? Tips til skjermkort eller annen hw som kan dekke dette behovet? Jeg har sett det finnes duppeditter som omformer vga til tv-signaler, men jeg vil anta at dette forringer kvaliteten endel. Er dette korrekt antatt? Jeg skal som sagt også bruke dette til å vise film. (prøvde å søke etter liknede tema, men søkefunksjonen her har vel knapt nok lært seg å puste ennå.) ----> En ting til: Jeg har fått meg en ny TV brukt, men jeg får ikke mitt Hercules fdx 8500Le til å detektere TVen. Dette funket helt utmerket på min eldre philips-TV, men altså ikke på denne. Jeg klarer å presse frem et duplikat av skjermbildet gjennom instillingen "Force detection of my TV", men helt uten instillingsmuligheter. Ganske ubrukelig, egentlig. (Ja, jeg har oppdatert driverne til kortet) Noen tips? Det er en Philips model: 28PT5105/00. Noen som har tips til et "tv-tool" liknende program for Radeon-kort? DrS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå