Theo343 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Jeg kjøpte TLOU til PS3 på lanseringsdagen. Jeg følte den gang at spillet var en skuffelse av flere årsaker som bla. mengder med zombies og fiender som spawner. Derfor la jeg fra meg spillet etter kun et par timer. Jeg kritiserte også spillet i langt tid i etterkant av dette, samt når Remastered kom med PS4. Nå med nylig kjøpt PS4 og TLOU:RM (Digital) må jeg gladelig krype til korset og bekjenne at jeg aldri noensinne trodde jeg kunne ha tatt så feil. TLOU:RM på PS4 er den beste spillopplevelsen jeg har hatt på mange år. Jeg har spilt i over 20 timer og fortsetter stadig å bli imponert over kvaliteten i alle ledd på dette spillet. Det er nesten så jeg er redd for at andre spill skal bli en nedtur etter denne opplevelsen. Så feil kan man ta og for en fantastisk tittel. Det er godt mulig at spillet kommer mye mer til sin rett på PS4, jeg har en liten følelse av det, men de har gjort en fantastisk jobb på begge konsoller. Skulle ønske vi også fikk se siste Unchartered i Remaster til PS4. Naughty dog har alltid imponert meg før og nå klarer jeg nesten ikke vente på neste tittel til PS4. EDIT: Jeg spiller dog riktignok på "easy" fordi det gir meg en best opplevelse i dette spillet, og det skinner virkelig i sin glans. Endret 14. november 2014 av Theo343 5 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Godt du har et såpass åpent sinn at du prøvde igjen. Ja, det er et av tidenes beste story baserte spill. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 (endret) TLOU:RM var faktisk en av årsaken til at jeg løp og kjøpte en PS4 forrige helg, og jaktet lenge for å finne en som hadde på lager i butikk. Spilt meg sår på dette spillet siden da og hadde en pause nå, men så sendte plutselig TV3 filmen Juno og da måtte jeg ned og slå på PS4 igjen. Liker denne remaster trenden. TLOU:RM og GTAV var faktisk motivasjonen for å skaffe en PS4 nå selv om jeg hadde tenkt til å stå over denne konsollgenerasjonen. Skulle gjerne sett Unchartered 3 Remastered mens vi venter på Unchartered 4. Endret 15. november 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Artig Fikk med meg at du var ganske krass mot dette spillet tidligere ja, og det er en helt ærlig sak det. Men jeg er selvsagt enig i det du skriver, det var en fantastisk bra opplevelse på PS3, og det var ikke noe dårligere på PS4 ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Ble ferdig med mainstory i går. Det er ikke ofte jeg synes det er trist å være ferdig med et spill men dette var spesielt. Skulle ønske jeg nesten fikk lov å fortsette etter mainstory i type sandbox modus som FO3. Har dog "Left Behind" fortsatt uspilt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Anbefaler det å spille left behind for så å starte spillet på en av de høyeste vanskelighetsgradene. New game plus om du allerede spilte på en av de høyere vanskelighetsgradene. 1 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kongespill Spilte igjennom på PS3 og digga det,testa på nytt tidligere i år (fortsatt ps3) men måtte skru av.....det var utrolig kjipt å gå fra måneder med ps4 spilling til ps3....forskjellen i grafikken var ikke det værste men flyten/frameraten på ps3 var så dårlig at jeg solgte spillet.Lånte nylig remastered versjonen til ps4 på biblioteket (!) og koste meg nok engang med spillet,nydelig oppgradering på alle måter...flott bonus at DLC delen av spillet er inkludert Kommer Uncharted i remastered utgave så blir det løp og kjøp.....spesielt D-2 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Og som jeg fryktet blir alle andre spill etter dette en liten nedtur hehe. GTAV PS4 og DA3 PS4 er gode spill men neh ble nedtur haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå